۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۵

امام جمعه لامرد:

پس از طوفان الاقصی گرایشات دینی در مردم دنیا بیشتر شده است

پس از طوفان الاقصی گرایشات دینی در مردم دنیا بیشتر شده است

لامرد - امام جمعه لامرد گفت: طبق برخی تحقیقات، پس از طوفان الاقصی و ایستادگی عده‌ای با کمترین امکانات در برابر ارتش اشغالگر اسراییل، گرایش جهانیان به سمت دین و مطالعه قرآن بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد آزاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه لامرد با توجه به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه اظهار داشت: باید نمایندگانی را به مجلس شورای اسلامی فرستاد و انتخاب کرد که به فکر مردم باشند و برخی اتفاقات ناگواری که در برخی سال‌های گذشته روی داد تکرار نشود.

خطیب جمعه لامرد با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: باید در این دوره، مجلسی تشکیل شود و نمایندگانی به مجلس شورای اسلامی راه یابند که تفکر دینی متناسب با شرایط دنیا و نظم نوین اسلامی در وجودشان باشد و همانند شهید مدرس ساده‌زیست و مخلص باشند.

وی با اشاره به در پیش بودن ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: دانشجویان باید مطالبه‌گر بوده و در موضوعات اجتماعی و در راستای مطالبات جامعه در بعد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ورود کنند و منفعل نباشند زیرا دانشجو به عنوان یک نیروی عملیاتی و فکری جامعه به خوبی می‌تواند مسیر اجرایی و فکری جامعه را جهت دهد.

وی گفت: در لامرد به برکت نظام اسلامی شش مجموعه دانشگاهی وجود دارد و این مایه افتخار است و دانشگاه و دانشجو باید پرچمدار رویدادهای فرهنگی جامعه باشند و در راستای مطالبات جامعه در بعد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ورود کنند.

حجت الاسلام محمدجواد آزاد به جریانات رژیم صهیونیستی و فلسطین پرداخت و گفت: رهبری فرمودند باید در بین ملت فلسطین همه‌پرسی به وجود آید و این جمله به معنای نابودی اسرائیل است.

خطیب جمعه لامرد گفت: طبق برخی تحقیقات مستند، پس از قضیه فلسطین گرایشات دینی و مطالعه قرآن و خرید آن بیشتر شده و مردم می‌گویند این دین چه دینی است که به انسان قدرت می‌دهد که در مقابل ظلم ایستادگی می‌کند.

کد خبر 5954726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha