۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۲

امام جمعه گرگان:

مردم بر اساس مصلحت کشور نمایندگان خود را انتخاب کنند

مردم بر اساس  مصلحت کشور نمایندگان خود را انتخاب کنند

گرگان- امام جمعه گرگان با بیان اینکه مجلس در راس امور قرار دارد، گفت: مردم بر اساس آنچه مصلحت کشور است نمایندگان خود را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان با اشاره به خطبه ۱۸۹ نهج البلاغه، اظهار کرد: حضرت امیرالمومنین در این خطبه می‌فرمایند نباید در مورد افراد زود قضاوت کرد چون انسان‌ها تغییر پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با قضاوت کردن نباید افراد را متهم کرد، افزود: برخی‌ها خود را در قضاوت‌ها ملاک حق می‌دانند که این کار صحیح نیست.

امام جمعه گرگان در ادامه با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس، گفت: ایشان با روحیه شجاعی که داشتند در مقابل زور گویی های داخلی و خارجی ایستادگی کردند و همین روحیه باعث تبعید این مرد مبارز شد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله مدرس در تبعید گاه به شهادت رسیدند و این روز در تقویم به عنوان روز مجلس نام گذاری کردند، افزود: به تعبیر امام خمینی مجلس به نمایندگانی همچون مدرس لازم دارد.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرار داریم، مردم باید آماده باشند تا در این آزمایش ملی اسلامی حضور گسترده داشته باشند.

وی با بیان اینکه مجلس در رأس امور قرار دارد، ادامه داد: مردم بر اساس آنچه مصلحت کشور است نمایندگان خود را انتخاب کنند.

نورمفیدی اظهار کرد: امروز باتوجه به اینکه تمام دنیا سعی دارد نظام جمهوری اسلامی ایران را برهم زند می‌طلبد افرادی که به عنوان نماینده وارد مجلس می‌شوند تمام ابعاد و شرایط نظام جمهوری اسلامی را قبول داشته باشند.

وی داشتن روحیه دلسوز، متدین، شجاع، کارآمد، کار بلد و آگاه را از خصوصیات یک نماینده مجلس اعلام کرد و گفت: نماینده باید شجاع و با اقتدار باشد و نباید از تَشر های دشمنان غربی و شرقی بترسد و آنچه که صلاح مردم و نظام است را به تصویب برساند.

کد خبر 5954738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha