۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۷:۱۸

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی:

۳هزار نفر در مراسم افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن کریم حاضر شدند

۳هزار نفر در مراسم افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن کریم حاضر شدند

بجنورد_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد با حضور پرشور و سه هزار نفری مردم همراه بود.

حجت الاسلام عظیم آسوده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به استقبال خوب و پرشور مردم خراسان شمالی از روزهای نخست مسابقات سراسری قرآن کریم در خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به آمار به دست آمده بالغ بر ۳ هزار نفر از مردم بجنورد و خراسان شمالی در روز افتتاحیه و نیز روز نخست مسابقات در محل این رویداد بزرگ قرآنی حضور یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی همچنین ادامه داد: ارزیابی کارشناسان فنی استقبال مردم خراسان شمالی و بجنورد را قابل توجه دانسته‌اند و به همین دلیل از مردم قرآن دوست و متدین خراسان شمالی و بجنورد تشکر می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به آغاز رقابت‌های بخش بانوان در این دوره از مسابقات از روز شنبه تصریح کرد: بانوان قرآنی و خواهران علاقه مندان به عرصه قرآن می‌توانند از روز شنبه و از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۱۹ برای استفاده از اجراهای گروه‌های بانوان در محل سالن مجموعه کمپ پتروشیمی بجنورد حضور پیدا کنند و از فیض قرآن بهره مند شوند.

آسوده همچنین از حضور ۱۱ نماینده خراسان شمالی در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: این تعداد حضور نمایندگان خراسان شمالی در مسابقات قرآنی برای نخستین بار اتفاق افتاده و امیدواریم که بتوانیم شاهد افتخار آفرینی نمایندگان استان نیز در این دوره مسابقات باشیم.

کد خبر 5954939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha