۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴

معاون استاندار مرکزی:

طرح نهال‎کاری سرمایه گذاری بلندمدت است

طرح نهال‎کاری سرمایه گذاری بلندمدت است

اراک- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: طرح نهال‎کاری سرمایه گذاری بلندمدت بوده و توسعه فضای سبز نیازمند تعامل و هم‎افزایی تمام دستگاه‎های اجرایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر اسدی پیش از ظهر شنبه در آغاز نهالکاری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت همزمان با سراسر کشور در مرکز خیریه توان بخشی اراک اظهار کرد: پویش کاشت درخت باید در چند سال گذشته انجام می‌شد چرا که اکنون با کمبود منابع آبی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه طرح نهالکاری یک سرمایه گذاری بلند مدت است، افزود: اکنون در سدکمال صالح و ساوه همچنین حفظ آب‌های زیرزمینی با مشکل کمبود آب مواجه هستیم که می‌طلبد با یک اقدام جهادی، توسعه فضای سبز دستور کار ویژه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی تاکید کرد: مشکلات حوزه فضای سبز با برگزاری پویش حل نمی‌شود و با توجه به تاکید و دستور رهبر معظم انقلاب، اجرای این طرح، تکلیف تمام دستگاه‌های اجرایی است.

اسدی افزود: نیاز است مسؤولان دستگاه‌های ذیربط زیرساخت‌های لازم را در راستای توسعه فضای سبز فراهم کنند و در این خصوص از ظرفیت مردمی نیز بهره گیری شود.

وی گفت: با توجه به اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت باید تا پایان سال هر ماه ۳۳۰ هزار اصله نهال در استان مرکزی کاشته شود تا کاشت چهار میلیون اصله نهال سهم استان مرکزی محقق شود.

کد خبر 5955217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha