۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵

رییس شبکه بهداشت درمان دشتستان خبرداد؛

مشارکت اساتید و دانشجویان دشتستان در پویش دیابت و فشارخون

مشارکت اساتید و دانشجویان دشتستان در پویش دیابت و فشارخون

بوشهر- رییس شبکه بهداشت درمان شهرستان دشتستان گفت: اساتید و دانشجویان شهرستان دشتستان به پویش ملی دیابت و فشارخون پیوستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماریا خویش‌دوست صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفیران سلامت دانشجو نقش بسیار مهم در تشویق و آماده‌سازی بستر و همچنین شرکت فعال دانشجویان در پویش‌های ملی به‌خصوص در پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون بالا دارند.

رییس شبکه بهداشت درمان شهرستان دشتستان تصریح کرد: با استقرار تیم سیار اجرای پویش در دانشکده کشاورزی دشتستان، اقداماتی از جمله ارزیابی فشارخون، نمونه‌گیری قند خون به همراه ارائه آموزش‌های لازم در این زمینه انجام‌گرفته است.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت آموزش در پیشگیری و کنترل این ۲ بیماری و نقش سفیران سلامت دانشجو در انتقال آموزش‌ها و توانمندی سازی سفیران دانشجو ایستگاه آموزش سلامت با هدف ارتقای سلامت خانواده، هم‌زمان با اجرای پویش در دانشکده کشاورزی برپا شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطرنشان کرد: امیدواریم در مدت‌زمان تعیین‌شده پویش ملی سلامت دیابت و فشارخون بالا، بتوانیم با استقرار تیم‌های سیار در تمامی مراکز علمی و حوزه‌های علمیه افراد بالای ۱۸ سال را غربالگری کنیم و سلامت جامعه را ارتقا دهیم.

کد خبر 5955283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha