۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان:

۵۴ هزار نهال در خوزستان کاشته می‌شود

۵۴ هزار نهال در خوزستان کاشته می‌شود

اهواز- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان گفت: با حضور مردم طبیعت دوست، ۵۴ هزار شاخه نهال در خوزستان کاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جمال موسویان پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: در راستای پویش «کاشت- یک- میلیارد- درخت» با حضور مسئولان و مردم طبیعت دوست، ۵۴ هزار شاخه نهال در شهرهای خوزستان به صورت همزمان غرس خواهد شد.

وی اضافه کرد: کاشت نهال‌های یادشده از امروز در اهواز در ابتدای جاده اهواز -خرمشهر بعد از یادمان شهدای دب حردان برگزار و ۶ هزار شاخه نهال اکالیپتوس آغاز می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان ادامه داد: کاشت این ۶ هزار اکالیپتوس در راستای توسعه زراعت چوب استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پویش «کاشت- نهال- در- خوزستان» تا پایان سال‌جاری ادامه دارد، اظهار کرد: در صورت ادامه بارش‌ها و وضعیت آب و هوا این پویش تا فروردین سال آینده ادامه می‌یابد.

کد خبر 5955443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدزلقی AE ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      0 0
      در خوزستان بارها و بارها نهال کاشته شده ولی متاسفانه چون پول خوبی توی پیمانکاریش هست و بابت هر نهال پول گرفته میشود ولی بعد بدلیل عدم نگهداری در تابستان ۹۹درصدشان میخشکد‌. بنده ساکن آبادانم و کارمند شرکت نفت هر کس خواست بیاد بهش مکانهایی که در سه سال گذشته درآبادان بالای هزار نهال کاشته شده و خشکید
    • محمدزلقی AE ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      0 0
      در آبادان در پارک معلم درختان جمبو و در ساحلی بهمنشیر نارنجستان و در بلوار فرح آباد از ایستگاه ۱تا ۱۲ . هزاران درخت با بودجه شهر کاشته شد ولی ۲۰ عدد هم وجود ندارد.