۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۷

فرمانده انتظامی اردبیل:

طرح پیشگامان امنیت انتظامی در اردبیل اجرایی شد

طرح پیشگامان امنیت انتظامی در اردبیل اجرایی شد

اردبیل- فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: طرح پیشگامان امنیت انتظامی همزمان با سراسر کشور به مدت ۴ روز در اردبیل اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جواد تقوی بعد از ظهر شنبه در حاشیه اختتامیه مراسم طرح پیشگامان امنیت انتظامی اظهار کرد: طرح پیشگامان امنیت انتظامی همزمان با سراسر کشور به مدت ۴ روز در اردبیل اجرا شد که در این طرح ۵۱۳ نفر هنجارشکن دستگیر شدند.‌

وی با بیان اینکه این طرح با هدف ارتقا امنیت اجتماعی، افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، پیشگیری از وقوع سرقت‌های خرد و پاکسازی نقاط جرم خیز و آلوده برگزار شد، گفت: ارتقای امنیت پایدار با همکاری خوب مردم با خادمان نیروی انتظامی رقم خورده و این مهم را با قدرت و جدیت بیشتری ادامه خواهیم داد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: در این طرح که با به‌کارگیری بیش از یک هزار نفر از نیروهای کلانتری‌ها، پاسگاه‌های انتظامی، یگان امداد و پلیس‌های تخصصی اجرا شد، ۸۷ سارق، ۱۴۵ معتاد، ۱۰۶ مجلوب و ۱۷۵ نفر در رابطه با سایر جرایم در چند عملیات پلیسی دستگیر شدند.

سردار تقوی ادامه داد: خط قرمز پلیس برخورد با اخلالگران نظم عمومی است و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا عده‌ای با اقدامات ناامن‌کننده و یا ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم به دنبال ناامن کردن محیط اجتماعی باشند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با شماره تلفن ۱۱۰ آماده دریافت گزارش‌های مردمی از فعالیت سارقان، مجرمان و سوداگران مرگ است تا به سرعت در محلات حاضر شده و به ارتقای امنیت اجتماعی کمک کنند.

کد خبر 5955583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha