۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۳

به مناسبت روز دانشجو؛

کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار می‌شود

کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی و تریبون آزاد برای گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رهبر بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: کرسی‌های آزاد اندیشی و تریبون آزاد برای گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جلسه به منظور هماهنگی واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به منظور گرامیداشت روز دانشجو و برنامه‌های گرامیداشت این روز تشکیل شده است، افزود: دانشجویان می‌توانند با حضور در این برنامه‌ها مطالبه‌گری کرده و مسئولان نیز باید پاسخگوی دانشجوها باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی، برگزاری برنامه‌های گرامیداشت روز دانشجو در دانشکده‌ها، اردوی آبدرمانی سرعین، نشست با رئیس دانشگاه و اکران فیلم نیز از جمله برنامه‌هایی است که برای گرامیداشت روز دانشجو پیش بینی شده است.

رهبر خاطرنشان کرد: برنامه تجمیعی گرامیداشت روز دانشجو با سخنرانی سردار نوعی اقدم، روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار می‌شود.

کد خبر 5955657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha