۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۷:۵۱

با اعلام برگزیدگان؛

بخش نغمات دینی مسابقات قرآن کریم به پایان می‌رسد

بخش نغمات دینی مسابقات قرآن کریم به پایان می‌رسد

بجنورد_ بخش نغمات دینی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با اعلام برگزیدگان امروز به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر بخش نغمات دینی از چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران صبح یکشنبه با برگزاری اختتامیه بخش نغمات دینی و اعلام برگزیدگان در این بخش به پایان می‌رسد.

بخش نغمات دینی در دو بخش برادران و خواهران و در مواد دعاخوانی، اذان، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم طی دو روز برگزار شد.

در بخش آقایان و در قسمت دعاخوانی ۱۵ دعاخوان، در قسمت مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم نیز ۱۶ گروه و در قسمت اذان نیز ۱۴ مؤذن برتر کشور با یکدیگر رقابت کردند و به اجرای برنامه‌های خود پرداختند.

در بخش بانوان نیز ۱۷ دعاخوان برتر بانو و همچنین ۹ گروه نیز در بخش مدیحه سرایی با یکدیگر رقابت داشتند.

رقابت گروه‌های حاضر در بخش همخوانی قرآن کریم آقایان توسط ۱۱ داور متشکل از «مجتبی مینوتن حبیب آبادی» و «مهدی دغاغله» در بخش لحن، «مسعود عنایتی مقدم» و «محمد رضا جنتی» در بخش صوت، «محمد رضا پورزرگری» و «حیدر کسمائی قزوینی» در بخش فصاحت و اداء صحیح، دکتر «سید احمد میریان آکنده» در بخش وقف و ابتدا، «سید عباس انجام» و «محسن یار احمدی» در بخش هماهنگی در ادا و فنون زیباسازی، در کنار «غلامرضا شاه میوه اصفهانی» به عنوان رئیس هیئت داوران این بخش و «سید احمد مقیمی» به عنوان ناظر فنی ارزیابی شد.

داوری اجراهای بخش بانوان نیز بر عهده «ایمان صحاف» به عنوان رئیس هئیت داوران و «مرضیه دیانی» ناظر فنی مسابقات در کنار «اعظم تشیعی فرد» و «زهره صالحی» در بخش تجوید، «ملیحه اسحاق نژاد» و «خدیجه بیرانوند» در بخش صوت و «ناهید سلطانی» و «صدیقه بارانی» در بخش لحن، «مریم خطیب» و «فهیمه گلپایگانی» در بخش بخش وقف و ابتدا، «زهرا صریحی نژاد» و «مریم سعیدی» در بخش حسن حفظ، «مریم عادل نیا» و «نجمه شبانی» در بخش حفظ استقامتی، «اکرم غلامی» و «اعظم بنی فاطمی» در بخش هماهنگی و حسن اجرا، «اعظم بنی فاطمی» و «صدیقه دانش زاده» در بخش دعاخوانی است.

کد خبر 5955939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha