۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۹

رئیس پلیس پیشگیری لرستان:

۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

خرم‌آباد - رئیس پلیس پیشگیری لرستان از دستگیری هفت قاچاقچی مواد مخدر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید بارانی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و تمرکز بر پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، طرح پیش‌گامان هم‌زمان با سراسر کشور به مدت چهار روز با حضور حداکثری نیروهای پلیس در سطح استان لرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح ۶۸ محله مورد پاک‌سازی قرار گرفته است، تصریح کرد: در اجرای این طرح اکیپ‌های گشت پلیس با حداکثر توان به مأموریت اعزام شده که دراین‌خصوص منجر به کشف ۳۴۹ کیلو ۶۳۲ گرم انواع مواد مخدر دستگیری تعداد هفت نفر قاچاقچی مواد مخدر، ۱۷۳ نفر معتاد ۴۵ نفر خرده‌فروش جمعاً ۲۲۵ نفر شد.

رئیس پلیس پیشگیری لرستان، عنوان کرد: در مدت این طرح ۱۰۳ نفر سارق، ۱۷ نفر مال‌خر و در اجرای دستور قضائی ۱۲۹ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ بارانی، بیان داشت: با تلاش مجاهدانه پلیس در این طرح تعداد ۱۶ هزار و ۱۴۴ قلم انواع کالای قاچاق شامل لوازم‌خانگی خرد آشپزخانه، لباسشویی، تلویزیون، ابزارآلات، بلوری جات و.. به ارزش تقریبی ۱۳۲ میلیارد و ۹۶۰ میلیون کشف که در این راستا ۱۱۲ نفر دستگیر و ۵۴ دستگاه خودرو توقیف شد.

وی ضمن اشاره به کشف پنج‌تن و ۹۳۰ کیلوگرم مرغ زنده خارج از چرخه مصرف و همچنین کشف ۱۵ تن چوب قاچاق و فاقد مجوز مقادیری کالای قاچاق در این طرح عنوان کرد.

کد خبر 5956199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha