۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶

برگزاری کنگره«مساجد جهان اسلام» با محوریت حمایت از مواضع فلسطین

برگزاری کنگره«مساجد جهان اسلام» با محوریت حمایت از مواضع فلسطین

در دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان اسلامی‌شورای مشورتی مالزی (ماپیم) بر برگزاری کنگره "مساجد جهان اسلام" با محوریت حمایت از مواضع فلسطین تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان اسلامی‌شورای مشورتی مالزی (ماپیم) بر برگزاری کنگره "مساجد جهان اسلام" با محوریت حمایت از مواضع فلسطین تاکید شد.

در این دیدار شیخ محمد عزمی عبدالحمید رئیس سازمان اسلامی‌شورای مشورتی مالزی (ماپیم)، با اشاره به وقایع تلخ غزه و کشتار زنان و کودکان بی گناه مسلمان و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: ما برای حمایت و کمک به مردم فلسطین نیازمند برگزاری کنگره مساجد جهان اسلام هستیم زیرا مسجد تنها نهاد دینی در جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به دیجیتالی شدن هفت هزار مسجد در مالزی گفت: ما در تلاش هستیم در مساجد مالزی همکاری کنیم تا امت اسلامی را از بستر مساجد بیدار سازیم.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: ما برای بهبود شرایط در فلسطین تمام تلاش مان را می‌کنیم و من در ایران پیشنهاد برگزاری کنگره مساجد جهان اسلام را نیز با رئیس محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مطرح خواهم کرد؛ امیدوارم برگزاری این کنگره به وحدت تمام مسلمان کمک کند.

کد خبر 5956527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha