۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۹:۳۱

ملایی:

دادگاه علنی برخط در محاکم تهران برگزار می‌شود

دادگاه علنی برخط در محاکم تهران برگزار می‌شود

دادگستری استان تهران از جامعه حقوقی کشور برای حضور در دادگاه علنی بر خط با موضوع «خلع ید و قلع و قمع مستحدثات» دعوت کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ملایی رئیس کمیته علمی و حقوقی کارگروه برگزاری دادگاه علنی برخط دادگستری استان تهران گفت: اولین دادگاه علنی برخط ذیل نظر این کارگروه در ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ برگزار شد.

ملایی با اشاره به تأکیدات ریاست قوه قضائیه مبنی بر رعایت اصل علنی بودن دادگاه‌ها گفت: با اجرای برنامه‌های ابلاغی علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص افزایش دادگاه‌های علنی و برخط، اقدامات عملی در این زمینه در سطح استان تهران برنامه‌ریزی شده است.

ملایی معاون قضائی رئیس کل محاکم تهران و رئیس کمیته علمی و حقوقی کارگروه برگزاری دادگاه بر خط گفت: دادگاه علنی با موضوع «خلع ید و قلع و قمع مستحدثات»، در شعبه ۵۲ مجتمع قضائی کارکنان دولت تهران در ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ به صورت برخط برگزار می‌شود.

رئیس کمیته علمی و حقوقی کارگروه برگزاری دادگاه علنی برخط دادگستری استان تهران گفت: از عموم مردم به ویژه جامعه حقوقی، استاید دانشگاه و دانشجویان و وکلا دعوت می‌کنیم تا از طریق سکوی با نشانی
http://www.skyroom.online/ch/mahtateh/theran۰۹ در این دادگاه حضور پیدا کنند.

ملایی گفت: دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری با نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir/ اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 5957084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha