کشته شدن بیش از ۴۰۰ نظامی صهیونیست از آغاز نبرد طوفان الاقصی

کشته شدن بیش از ۴۰۰ نظامی صهیونیست از آغاز نبرد طوفان الاقصی

با کشته شدن سه نظامی اشغالگر در تازه‌ترین موج درگیری ها با رزمندگان مقاومت در نوار غزه، شمار نظامیان به هلاکت رسیده رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا کنون به ۴۰۱ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز دوشنبه به کشته شدن سه نفر از نظامیان خود در نبردهای سنگین با رزمندگان مقاومت در مناطق شمالی نوار غزه اذعان کرد. به این ترتیب، شمار نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا کنون به ۴۰۱ نفر افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی رسماً به کشته شدن سه نظامی دیگر این رژیم در نبردهای غزه و مجروحیت شدید یک نظامی دیگر اعتراف کرد.

اسامی این سه کشته به این شرح اعلام شده است:

۱. گروهبان یکم «نیریا شاعر» نظامی ذخیره در ارتش، ۳۶ ساله از یافنه از نیروهای گردان ۶۶۵۵ تیپ ۵۵ که در نبردهای روز گذشته در مرکز نوار غزه کشته شد.

۲. سرگرد «بن زوسمان» نظامی ذخیره در ارتش، ۲۲ ساله از قدس از نیروهای گشت گردان ۶۰۱ تیپ ۴۰۱ لشکر مهندسی رزمی که روز گذشته در نبردی در شمال نوار غزه کشته شد.

۳. گروهبان بنیامین «یهوشوع نیدهام» ۱۹ ساله از زخرون یعقوب از نیروهای گردان ۶۰۱ تیپ ۴۰۱ لشکر مهندسی رزمی، در نبردی در شمال نوار غزه کشته شد.

ارتش رژیم صهیونیستی تعداد کشته‌های خود در غزه از آغاز حمله زمینی به این باریکه را ۷۷ نفر اعلام کرده که البته آمار واقعی بسیار بیشتر از آن چیزی است که صهیونیست‌ها خود اعلام کرده‌اند.

طبق گزارش روزنامه هاآرتص، ارتش رژیم صهیونیستی پس از خودداری از افشای و ارائه هر گونه اطلاعات در مورد تعداد و اسامی مجروحان جنگ غزه، اذعان کرد که حدود ۱۰۰۰ سرباز از آغاز جنگ در نوار غزه مجروح شده‌اند.

کد خبر 5957123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha