۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اردبیل:

نخستین جشنواره سراسری یاشیل شهر به میزبانی مشگین شهر برگزارمی شود

نخستین جشنواره سراسری یاشیل شهر به میزبانی مشگین شهر برگزارمی شود

اردبیل - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: مشگین‌شهر میزبان نخستین جشنواره سراسری «یاشیل‌شهر» همزمان با ایام دهه فجر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رجبی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشگین‌شهر با همکاری اداره ارشاد اسلامی و تصویب در شورای فرهنگ عمومی و به همت شهرداری و شورای اسلامی مشکین شهر میزبان نخستین جشنواره سراسری «یاشیل‌شهر» همزمان با ایام دهه فجر خواهد بود.

وی با بیان اینکه ایجاد بسترهای مناسب برای توسعه فرهنگ و شناساندن هویت و تاریخ استان با برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری در سطح ملی دارای اهمیت است، افزود: این جشنواره می‌تواند شروع کننده ایجاد هویت و طرحی نو در غنی‌سازی فرهنگ شهری و شهروندی و شناساندن هویت تاریخی مشکین شهر باشد و لذا شهرداری‌ها نقش مهمی در رویدادهای فرهنگی دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برای برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای، استانی و سراسری با موضوعات فرهنگی، هنری و ادبی خبر داد و افزود: وظیفه داریم کمک کنیم تا این جشنواره‌ها در آینده بیشتر و در سطح ملی گسترش یابد و اگر شورای شهر و شهرداری‌ها در کارهای فرهنگی مشارکت داشته باشند فرهیختگی و فرهنگ شهر و شهروندی شهرها بالا می‌رود.

رجبی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال برای جشنواره تا ۲۷ دی ماه ادامه دارد که مرتضی توحیدی مسئولیت دبیری این جشنواره را برعهده دارد، لذا علاقمندان می‌توانند در این جشنواره فرهنگی و هنری شرکت کنند و جهت پیگیری و ارسال آثار از طریق فضای مجازی به آیدی yashilshahar۱۴۰۲ مراجعه کرده یا با شماره ۰۹۱۴۷۰۲۹۲۵۰ تماس بگیرند.

وی ادامه داد: اولین جشنواره سراسری یاشیل شهر طبق اعلام دبیرخانه، همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار شده و در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن با معرفی برگزیدگان پایان خواهد یافت.

کد خبر 5957530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha