تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه

تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه

رژیم صهیونیستی همچنان به حملات وحشیانه خود به مناطق مختلف غزه ادامه می‌دهد که بر اثر آن شماری دیگر از غیرنظامیان فلسطینی، شهید و زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اشغالگران اسرائیلی مدرسه صلاح الدین در غرب غزه که هزاران فلسطینی آواره و بی‌سرپناه در آنجا اسکان داده شده بودند، را بمباران کردند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منزل خانواده البواب در محله الجنینه در شرق رفح را بمباران کردند که طی آن ۱۵ نفر شهید و بیش از ۱۲۰ نفر زخمی شدند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از شلیک تانک‌های اسرائیلی به سمت آوارگان فلسطینی و خبرنگاران در جاده صلاح الدین در غزه خبر دادند.

خبرنگار الجزیره از بمباران یک ساختمان مجاور بیمارستان المعمدانی خبر داد.

همچنین منزلی در خان یونس از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت.

وزارت بهداشت غزه به هدف قرار گرفتن نیروهای امدادی، زخمی شدگان و آوارگان در بیمارستان‌های غزه از سوی نظامیان صهیونیست اشاره کرد.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه نیز اعلام کرد: اشغالگران اسرائیلی عامدانه بیمارستانها در غزه را برای از کار انداختن آن هدف حمله قرار می‌دهند.

کد خبر 5957558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      0 0
      الهی که هر کس در د و رنج مردم غزه را نمی فهمد خودش به همین وضعیت دچار شود بعد بفهمد شکستن حرمت و کرامت یک انسان و کشتن حتی یک انسان چقدر درد ناک و غم انگیز است.کشتن یک انسان برابر با کشتن تمام انسانهاست