۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۵

مسئول واحد موسیقی و سرود حوزه هنری خراسان جنوبی:

سرود حماسی «غزه در خون» به همت هنرمندان خراسان جنوبی تولید شد

سرود حماسی «غزه در خون» به همت هنرمندان خراسان جنوبی تولید شد

بیرجند-مسئول واحد موسیقی و سرود حوزه هنری خراتسان جنوبی گفت: سرود حماسی «غزه در خون» به همت هنرمندان خراسان جنوبی تولید و رونمایی شد.

مجید نصری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به همت و تلاش فراوان هنرمندان حوزه موسیقی خراسان جنوبی جدیدترین اثر سرود حوزه هنری رونمایی شد.

مسئول واحد موسیقی و سرود حوزه هنری خراسان جنوبی بیان کرد: جدیدترین اثر سرود حوزه هنری با عنوان «غزه در خون» با حضور علیرضا عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی و جمعی از مدیران کل و مسئولین دستگاه‌ها، و خانواده بزرگ معلولین خراسان جنوبی رونمایی شد.

نصری افزود این قطعه ارزشمند در این گردهمایی که به همت مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) و به مناسبت روز جهانی معلولین در سالن فرهنگسرای شهرداری بیرجند برگزار گردید، اجرا شد.

وی گفت: قطعه سرود «غزه در خون» از جدیدترین آثار حوزه هنری در قالب سرود دو زبانه فارسی عربی به بیان رشادت‌های رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در تقابل با جبهه استکبار جهانی به سرکردگی رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار و همچنین بیان مقاومت مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در مقابل هجمه‌های دشمن خونخوار صهیونیستی و شهادت مظلومانه مردم بی گناه به ویژه کودکان شهید غزه پرداخته شده است.

مسئول واحد موسیقی و سرود حوزه هنری خراسان جنوبی با اشاره به شناسنامه هنری اثر بیان کرد شاعر این قطعه سرود مرتضی حیدری آل کثیر. ملودی هادی رادان. آهنگسازی، تنظیم، میکس و مسترینگ مجید نصری است.

نصری گفت: ضبط این اثر در استودیو حوزه هنری با اجرای خوب گروه سرود ابناءالاحرار شهرستان بیرجند تولید واحد موسیقی و سرود حوزه هنری با مشارکت مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج خراسان جنوبی بوده است.

کد خبر 5957975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha