۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵

مدیرکل ورزش و جوانان زنجان خبر داد؛

تحقق همه تعهدات دور اول سفر رییس‌جمهور به زنجان در حوزه ورزش

تحقق همه تعهدات دور اول سفر رییس‌جمهور به زنجان در حوزه ورزش

زنجان- مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: همه تعهدات دور اول سفر رییس‌جمهور به استان زنجان در حوزه ورزش محقق شده است.

جواد بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وضعیت آخرین مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان در حوزه ورزش و پیشنهاداتی که قرار است برای دور دوم سفر ارائه شود، اظهار کرد: مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان در قالب پروژه‌های متعددی بود که اعتباراتی که برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شد.

وی با یادآوری اینکه همه تعهدات دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان در حوزه ورزش محقق شده است، افزود: تنها پروژه‌ای که اعتبار مربوط به آن به طور کامل محقق نشده، مربوط به استخر قهرمانی است که تا به امروز پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی داشته و با توجه به اینکه قرار است مابقی اعتبارات نیز به زودی محقق شود، امیدواریم در موعد مقرر به اتمام برسد.

این مسؤول در خصوص پیشنهادات جدید برای دور دوم سفر هیأت دولت به استان در حوزه ورزش، عنوان کرد: با توجه به جلسات برگزار شده، برخی اولویت‌بندی‌ها در این خصوص انجام شد تا تمرکز بر روی این اولویت‌ها باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از استادیوم ۱۵ هزار نفری فوتبال در زنجان به عنوان اولویت اول یاد کرد و با بیان اینکه برای اتمام این پروژه نیازمند اعتبار قابل توجهی هستیم، خاطرنشان کرد: سالن ۳۰۰۰ نفری ابهر و بازسازی مجموعه ۱۵ خرداد زنجان را نیز باید جزو اولویت‌های بعدی برای دور دوم سفر هیأت دولت به استان زنجان قلمداد کنیم.

بازرگان با تاکید بر اینکه بحث تعمیر و تجهیز اماکن و زیرساخت‌های ورزشی همواره یکی از دغدغه‌ها بوده و به همین خاطر در اولویت پیشنهادات دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان قرار داده شده است، ادامه داد: پیست دوچرخه‌سواری گاوازنگ زنجان نیز جزو اولویت‌ها برای دور دوم سفر هیأت دولت به استان به شمار می‌رود که امیدواریم بتوانیم برای اتمام این پروژه اعتبار جذب کنیم.

وی در ادامه، برگزاری کمپ تیم‌های ملی در استان زنجان را یکی از ضرورت‌های ورزش استان دانست و گفت: در این خصوص نیازمند بازنگری و تجدیدنظر در بحث کمی و کیفی موضوع هتلینگ استان هستیم.

این مسؤول با یادآوری اینکه به دلیل هم‌جواری زنجان با هفت استان و نزدیکی به پایتخت، بسیاری از فدراسیون‌های ورزشی تمایل به برگزاری کمپ‌های تیم‌ملی در زنجان دارند، اظهار کرد: لذا امیدواریم بتوانیم نسبت به ارتقای کمی و کیفی بحث هتلینگ زنجان در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان اقدام کنیم. مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: برخی از اعتبارات تخصیص یافته حوزه ورزش در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان برای اتمام و برخی دیگر نیز برای تکمیل و ادامه روند اجرایی بوده است.

کد خبر 5958258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha