۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸

روز گذشته صورت گرفت

اعمال قانون بیش از ۲ هزار پلاک مخدوش در تهران

اعمال قانون بیش از ۲ هزار پلاک مخدوش در تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: روز گذشته با ۲۰۴۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در طرح برخورد با پوشش و رفع اثر از پلاک موتورسیکلت‌ها برخورد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در این خصوص گفت: اکنون چند روزی است که از طرح تشدید برخورد و اعمال قانون پلاک‌های مخدوش در سطح شهر تهران می‌گذرد و تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ با خودروها و موتورسیکلت‌هایی که اقدام به پوشش و مخدوشی پلاک کرده‌اند برخورد قانونی لازم را صورت می‌دهند.

سرهنگ کشیر ادامه داد: در روز گذشته با ۲۰۴۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلتی که اقدام به پوشش و مخدوشی پلاک کرده بودند برخورد و اعمال قانون انجام شد.

وی اذعان داشت: همچنین در این طرح پلاک موتورسیکلت‌هایی که اقدام به پوشش و مخدوشی پلاک داشته‌اند در محل رفع اثر و مورد اعمال قانون قرار گرفته‌اند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خودرو و موتورسیکلت خواست به هیچ عنوان پلاک وسیله نقلیه خود را مخدوش نکرده و یا اقدام به پوشش پلاک نکنند.

وی افزود: برخی از رانندگان در ارقام پلاک دستکاری می‌کنند مانند اینکه عدد ۱ را به دو تبدیل می‌کنند که این اقدام جرم است و بر اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی حبس از شش ماه تا یکسال برای این فرد به همراه دارد.

کد خبر 5958278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha