۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰

در حاشیه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک؛

احسان حدادی: برای حضور در انتخابات دوومیدانی به جمع بندی نرسیدم

احسان حدادی: برای حضور در انتخابات دوومیدانی به جمع بندی نرسیدم

دارنده مدال نقره المپیک لندن در پرتاب دیسک گفت: هنوز برای حضور در انتخابات فدراسیون دوومیدانی به جمع بندی نرسیدم.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان حدادی پس از پایان مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در مورد برنامه‌اش برای حضور در انتخابات فدراسیون دوومیدانی گفت: همانطور که می‌دانید داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی جای خود را به مبینی داده است که او هم از قهرمانان خوب پرش با نیزه در گذشته بود. قرار است مسابقات آسیایی و داخل سالن را برگزار کنیم. امیدوارم این دو مسابقه خوب و تماشایی برگزار شود. در مدت زمانی که تا مسابقات قهرمانی داخل آسیا زمان داریم، انتخابات کمیسیون‌ها برگزار می‌شود و اعضای آن مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: در گذشته افرادی در کمیسیون‌ها بودند که چارچوب لازم را برای به دست آوردن رأی از کمیسیون ورزشی را نداشتند. امیدوارم این موضوع هم زودتر حل شود. انتخابات فدراسیون دوومیدانی را پیش رو داریم، قطعاً هر کسی که برای پست ریاست نامزد می‌شود برنامه‌ای دارد. دوومیدانی یک فدراسیون بسیار گسترده است که متأسفانه در ۱۰۰ سال قبل که این رشته وارد ایران شده تنها یک مدال توانستیم در المپیک به دست بیاوریم در حالی که پتانسیل این رشته خیلی بالا است. در المپیک ۱۴۴ مدال توزیع می‌شود و ما همیشه در حرف گفتیم می‌توانیم مدال‌آوری کنیم. در بازی‌های آسیایی هم تنها دو مدال کسب کردیم.

دارنده مدال نقره المپیک گفت: امیدوارم هر کسی که ورود می‌کند بتواند اتفاقات خوبی رقم بزند. بنده هنوز برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون دوومیدانی به جمع بندی کامل نرسیدم، ولی هر قدم مثبتی که بتواند برای دوومیدانی برمی‌دارم.

حدادی در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در انتخابات در پست ریاست به جمع بندی نرسیده و آیا برای سایر پست‌ها نامزد می‌شود، اظهارداشت: برای فدراسیون دوومیدانی هنوز به نتیجه نرسیدم، قطعاً دوست دارم به رشته خودم کمک کنم. رشته‌ای که احسان حدادی را، احسان حدادی کرد و جایگاه اجتماعی به دست آوردم صرفاً به خاطر دوومیدانی است. وظیفه اجتماعی من این است که در دوومیدانی در هر جایگاهی که باشم خدمت کنم، ولی هنوز به جمع بندی نرسیدم. اگر ثبت نام‌ها شروع شد تا آن زمان به جمع بندی خواهم رسید و برای دوومیدانی اتفاقات خوب رقم بزنیم.

کد خبر 5958408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha