هلاکت ۱۰ نظامی صهیونیست از مسافت صفر/ رصد اشغالگران+فیلم

هلاکت ۱۰ نظامی صهیونیست از مسافت صفر/ رصد اشغالگران+فیلم

گردان‌های قسام اعلام کرد که مجاهدان این گردان‌ها دقایقی قبل ۱۰ نظامی اسرائیلی را در محور شرق خان یونس از مسافت صفر هدف قرار داده و همه آن‌ها را به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام اعلام کرد که مجاهدان این گردان‌ها دقایقی قبل ۱۰ نظامی اسرائیلی را در محور شرق خان یونس از مسافت صفر هدف قرار داده و همه آن‌ها را به قتل رساندند.

همچنین گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس لحظاتی پیش اعلام کرد که ۸ نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی را در شرق خانیونس با موشک ضد نفر مستقیماً هدف قرار داده و تلفاتی حتمی را به این نیرو وارد کرده است.

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که تک‌نیراندازهای آن در منطقه الزنه در شرق خانیونس ۶ نظامی اسرائیلی را هدف قرار داده و از پای درآوردند.

رصد چادر محل تجمع نظامیان صهیونیست در غزه از سوی مقاومت قبل از هدف قرار دادن

قسام صحنه‌هایی از رصد چادرهای نیروهای دشمن صهیونیستی در منطقه جحر الدیک در شرق استان مرکزی غزه قبل از کار گذاشتن بمب و منفجر کردن آن در محل استقرار نیروهای اشغالگر به نمایش گذاشت.

این عملیات دو روز پیش اتفاق افتاد و قسام اعلام کرد طی آن نزدیک به ۶۰ نظامی اسرائیلی را کشته و زخمی کرده است.

از سوی دیگر روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونت گزارش داد: بهایی که ارتش اسرائیل در شمال نوار غزه پرداخت می‌کند بسیار نگران کننده است و احتمالاً چنین بهایی را نیز در خانیونس در جنوب نوار غزه بپردازد.

کد خبر 5958734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha