۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۹

پس از اعتراض هواداران؛

درویش شکست را به گردن گل‌محمدی انداخت!

درویش شکست را به گردن گل‌محمدی انداخت!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نداشتن مهاجم و حفظ نکردن بازیکنان قبلی را به گردن گل محمدی انداخت و گفت: سرمربی مهاجم معرفی نکرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ شامگاه سه شنبه ۱۴ آذر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود الدحیل به پایان رسید. شهاب زاهدی در دقیقه ۶ توانست تنها گل پرسپولیس را به ثمر برساند.

هواداران پرسپولیس که از این شکست به شدت عصبانی بودند خارج از ورزشگاه به رضا درویش اعتراض کردند و نداشتن مهاجم را عامل این شکست عنوان کردند که درویش در واکنش به این اعتراضات گفت: وقتی سرمربی مهاجم نخواسته است ما باید چه کنیم. سرمربی باید مهاجم معرفی می کرد.

وی در پاسخ به اعتراض دیگری که چرا عیسی آل کثیر را را حفظ نکردند گفت: سرمربی این بازیکن را نخواست.

کد خبر 5958908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سید US ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      2 0
      وقتی بین مدیر عامل و سرمربی اینقدر اختلاف باشه،نتیجه بهتراز این عجیبه.
    • انیر IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      4 1
      درویش وگل محمدی شما بدرد باشگاه پرسپولیس نمیخورید ابروی هرچه هواداربود بردید بخدا قسم اگه ازبازیکنان ستاره سازمیاوردید الدحیل راشکست میداد اقای ترابی بازیکن تیم ملی این چه بازی بود که میکردی شمابه ولااگه بازی نمیکردی بهتربود شهاب زاهدی تنهابود خوب بازی کرد این بازی پرسپولیس نبود بازی نمی کرد بزارید
    • کریم IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
      0 0
      تقصیر درویش وگلمحمدی نیست.تقصیرما هواداران..بابا اخه تیمی که خط دفاعی ومیانی عالی داره ولی مهاجم خوب نداره وتکمیل نیست .حالا فرض کنیم ازگروه هم صعود میکرد.دربازی بعدی حتما سقوط میکرد.بهترش حذف ازگروه بود.خودتون نگران نکنین تا تکمیل نشیم جایمان ته دره است.حالا شماهی بگین فلان یابهمان.