۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۹:۴۳

نقش دروازه بان تیم قطری؛

واکنش AFC به حذف سرخپوشان/ همه چیز برای پرسپولیس از بد هم بدتر شد

واکنش AFC به حذف سرخپوشان/ همه چیز برای پرسپولیس از بد هم بدتر شد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در مطلبی به دیدار تیم های پرسپولیس و الدحیل قطر در لیگ قهرمانان پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل شامگاه سه شنبه ۱۳ آذر به مصاف هم رفتند که این بازی با شکست دو بر یک نماینده ایران مقابل نماینده قطر همراه بود. این نتیجه در حالی رقم خورد که پرسپولیس ابتدا با گل زود هنگام شهاب زاهدی از حریف خود پیش افتاد اما در کمتر ۳ دقیقه، گل تساوی را دریافت کرد و در نیمه دوم با اینکه در بسیاری از دقایق بازی برتر از حریف بود، الدحیل توسط اولونگا گل دوم را هم به ثمر رساند تا اعضای تیم پرسپولیس و هواداران آنها شب تلخی را در ورزشگاه آزادی تجربه کنند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC در مطلبی به این بازی پرداخته است و در بخشی از آن به تمجید از صالح زکریا دروازه بان الدحیل پرداخته که بارها با واکنش‌هایی که از خود به نمایش گذاشت، مانع از گلزنی پرسپولیس شد.

همچنین این سایت در ادامه آورده است: گئورگی گولسیانی موقعیت بسیار خوبی را در دقیقه ۸۱ برای پرسپولیس از دست داد و پس از آن بازیکنان این تیم چند موقعیت دیگر هم برای گلزنی داشتند که هیچکدام از آنها برای تیم گل محمدی سودی به همراه نداشت.

با آمدن مایکل اولونگا مهاجم الدحیل به زمین بازی، اوضاع پرسپولیس از بد هم بدتر شد و او با خونسردی تمام توانست با جا گذاشتن بازیکنان پرسپولیس گل دوم تیم خود را به ثمر برساند و ۳ امتیاز شیرین را برای الدحیل به ارمغان آورد.

کد خبر 5959114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زاهدی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      3 0
      فوتبال بد باری کردن همینه . فقط حالگیری برای هوادارانو بهتره این فوتبال جمع بشه