۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۶

با حضور شاعران و مسوولان استانی؛

آئین اختتامیه جشنواره‌ شعر و ادبیات داستانی در یاسوج برگزار شد

آئین اختتامیه جشنواره‌ شعر و ادبیات داستانی در یاسوج برگزار شد

یاسوج_ آئین اختتامیه جشنواره‌ شعر و ادبیات داستانی بسیج در شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسؤول بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموع ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره‌های شعر و ادبیات داستانی بسیج ارسال شد.

سرهنگ عیسی جمشیدی افزود: پس از داوری آثار نفرات برتر هر بخش معرفی و آثار جهت شرکت در جشنواره کشوری در وبگاه مربوطه بارگزاری شدند.

آئین اختتامیه جشنواره‌ شعر و ادبیات داستانی در یاسوج برگزار شد

مسؤول ستاد بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح استان نیز گفت: با فعالیت مسؤول بسیج هنرمندان، ارتباط با هنرمندان تقویت شده و شور و شوقی در آنها بوجود آمده است.

جمشید ارسلان جو همچنین گریزی به مسائل مهم جهانی و منطقه‌ای در حوزه سیاسی زد و به تشریح توطئه‌های آمریکا برای فروپاشی برخی کشورها از جمله جمهوری اسلامی پرداخت و از هنرمندان خواست تا با تحلیل موضوعات مختلف با زبان هنر در جامعه به روشنگری بپردازند.

وی ابراز داشت: در هر جایی که تفکر انقلابی حاکم باشد، رشد و ترقی را شاهد بوده‌ایم و درخشش در عرصه‌های پزشکی، نانو، هوا و فضا و هسته‌ای خود گواه این مدعا است.

آئین اختتامیه جشنواره‌ شعر و ادبیات داستانی در یاسوج برگزار شد

جانشین معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح نیز در این آئین گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید کرده‌اند که «با زبان هنر با مردم سخن بگویید» که این امر بیانگر ارزش و اهمیت هنر است.

داوود بهزادی به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در سال آینده اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های بسیار خوبی در سپاه و بسیج استان وجود دارد که هنرمندان می‌توانند از این امکانات و تجهیزات برای تولید آثار فاخر استفاده کنند.

بهزادی تصریح کرد: مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج سپاه فتح به عنوان یکی از مجهزترین مراکز جنوب کشور آماده همکاری با هنرمندان سراسر استان است.

در پایان این آئین در بخش ادبیات داستانی سارا شجاعی، مژگان مهربانی فر، مرضیه دهقان و حسین دولت دوست به عنوان نفرات برتر معرفی و با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.

در بخش شعر نیز نسرین راثی، زهرا زارع، احمد نیکروز و علی دهقان به عنوان نفرات برتر معرفی و با اهدای لوح سپاس و هدایایی از آنها تجلیل شد.

کد خبر 5959136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha