۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۸

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشان:

کاشان میزبان لاله‌های گمنام فاطمی می‌شود

کاشان میزبان لاله‌های گمنام فاطمی می‌شود

کاشان - معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشان گفت: کاشان میزبان لاله‌های گمنام فاطمی است.

مهدی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی تشییع شهدای گمنام در شهرستان کاشان اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، در پایان هفته جاری میزبان کاروان ۱۲ شهید گمنام فاطمی در شهرستان کاشان هستیم.

وی ابراز داشت: شهدای گمنام در سراسر استان اصفهان تشییع و شروع این مراسم بزرگ از کاشان خواهد بود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشان در خصوص محل خاکسپاری شهدا تصریح کرد: از جمله اماکن مورد نظر برای دفن یکی از این شهیدان مجموعه شرکت سایپا است که در حدود ۴۰۰۰ پرسنل دارد.

وی ادامه داد: این رویداد فرهنگی، معنوی و هویت بخش که نماد پیشینه، ایثار و شهادت دارالمومنین کاشان است با تشییع پیکر به صورت پرشور و مردمی آغاز می‌شود.

زاهدی خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی به عمل آمده از ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۱۶ آذر حرکت کاروان شهدا از گردان ۱۱۵ امام حسین (ع) کاشان واقع در میدان بسیج شروع و تا میدان ۱۵ خرداد ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، هیئات مذهبی، قاریان قرآن، فرهیختگان، اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان و همه عاشقان مکتب ایثار و شهادت دعوت می‌گردد تا با حضور خود در این مراسم پرشور و معنوی ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا مشت محکم و کوبنده‌ای بر دهان استکبار به ویژه اسرائیل کودک کش زده و مقام شهدای مظلوم و بی دفاع غزه را نیز گرامی بداریم.

کد خبر 5959148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha