اذعان صهیونیست‌ها به مشارکت عملی آمریکا در کشتار مردم غزه

اذعان صهیونیست‌ها به مشارکت عملی آمریکا در کشتار مردم غزه

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که این رژیم از آغاز جنگ در غزه ۱۰ هزار تُن تجهیزات جنگی از آمریکا تحویل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه رسماً اعلام کرد که این رژیم از آغاز جنگ در غزه ۱۰ هزار تُن اسلحه و تجهیزات جنگی را از طریق پل هوایی از آمریکا تحویل گرفته است.

در بیانیه صادره از سوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در این خصوص آمده است که هواپیمای شماره ۲۰۰ آمریکایی حامل سلاح و تجهیزات جنگی و خودروهای زرهی آمریکایی امروز وارد اراضی اشغالی شد.

پیش از این نیز «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «اِم اِس اِن بی سی» گفته بود: کمک‌های امنیتی آمریکا به صورت روزانه به اسرائیل ادامه می‌یابد. ما به تقویت حضور دریایی خود در منطقه ادامه می‌دهیم تا یک نشانه بازدارندگی قوی به هر طرفی که ممکن است بخواهد درگیری را گسترش دهد، ارسال کنیم.

از سوی دیگر، پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) اواسط آبان ماه اعلام کرده بود که ده‌ها کماندو آمریکایی در اسرائیل هستند.

بر اساس اعلام این رسانه، «کریستوفر پی. مایر» (Christopher P. Maier) یکی از مقامات وزارت دفاع آمریکا از گفتن تعداد نیروهای عملیات ویژه ایالات متحده در اسرائیل خودداری کر؛ اما دیگر مقامات آمریکایی می‌گویند که وزارت دفاع در هفته‌های اخیر ده‌ها کماندو را به این بهانه به سوی اراضی اشغالی گسیل کرده است.

کد خبر 5959687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha