۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد:

پرسپولیس از عملکرد مدیریت ضربه خورد/ تغییرات وضعیت را بدتر می‌کند

پرسپولیس از عملکرد مدیریت ضربه خورد/ تغییرات وضعیت را بدتر می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس عدم نتیجه گیری این تیم را مشکلات مدیریتی دانست و گفت: مدیریت این تیم باعث شد نتیجه‌ای که باید حاصل می‌شد به دست نیاید.

بهنام ابوالقاسم پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الدحیل و حذف از آسیا اظهار داشت: تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدای بازی مقابل الدحیل به شکلی بازی کرد که همه منتظر گل‌های بیشتری بودند تا هم شاهد شکست الدحیل باشند و هم صعود سرخ پوشان به مرحله بعد اما در ادامه با توجه موقعیت‌هایی که به دست آمد گلزن حرفه‌ای نداشت تا بتواند از فرصت‌های خوب به خوبی استفاده کند.

وی افزود: از طرفی هم دفاع تیم پرسپولیس در بازی با الدحیل خوب نبود و همه دیدیم که ۲ مهاجم این تیم چگونه مدافعان تیم ملی را جا می‌گذاشتند. همه این موارد نشان می‌دهد که پرسپولیس خوب بازی نکرد و کادر فنی باید بررسی کند ببیند مشکل از کجاست. در این بازی هم بیرانوند چند توپ را گرفت و اجازه نداد که قطری‌ها به گل برسند. فوتبال همین است یک روز پیروزی می‌شوید و یک روز شکست می‌خورید. تنها چیزی که وجود دارد اینکه باید از این شکست‌ها درس گرفت.

مشکلات مدیریتی عامل نتیجه نگرفتن سرخ پوشان

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره علت عدم نتیجه‌گیری سرخ پوشان در ۲ بازی آخر لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: مدیریت این تیم باعث شد نتیجه‌ای که باید حاصل می‌شد به دست نیاید. مشکلات در کادر فنی از پیش از بازی با النصر آغاز و ادامه آن باعث شد تا پرسپولیس در آزادی مقابل دیدگان آن همه هوادار از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود. اگر این مشکلات به وجود نمی‌آمد چه بسا مقابل النصر هم پیروز می‌شدیم و به راحتی به مرحله بعدی صعود می‌کردیم.

پرسپولیس از عملکرد مدیریت ضربه خورد/ تغییرات وضعیت را بدتر می‌کند

تغییرات در باشگاه وضعیت پرسپولیس را بدتر می‌کند

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تغییرات در باشگاه گفت: در حال حاضر تغییر سرمربی یا کادر مدیریتی برای پرسپولیس به صلاح نیست. یحیی گل محمدی زحمت خود را کشیده است و باید تا پایان فصل در این تیم بماند. تغییراتی هم اگر بخواهد برای پرسپولیس رخ دهد باید در ابتدای فصل سال آینده شکل بگیرد. به نظرم اگر اکنون برای تغییر تصمیمی بگیرند این را بدانند که وضعیت پرسپولیس بدتر خواهد شد.

ضعف بازیکنان در تیم ملی هم تأثیر خواهد داشت

ابوالقاسم پور در خصوص تأثیر اشتباهات بازیکنان در بازی‌های تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا خاطر نشان کرد: نقطه ضعف‌ها در تیم‌های لیگ برتر همیشه در تیم ملی تأثیر گذار بوده است چرا که همان بازیکنان به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند و عملکرد ضعیف بازیکنان می‌تواند در تیم ملی هم نمایان باشد. هرچند لژیونرهای خوبی داریم و می‌توانیم به آنها امیدوار باشیم. بازیکنانی مانند طارمی در تیم ملی کم نیستند و در بازی‌های حساس پیش رو می‌توانند کمک بزرگی به ما کنند.

کد خبر 5959740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha