۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰

سرپرست فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی:

اولویت اصلی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی توجه به هیأت‌ها است

اولویت اصلی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی توجه به هیأت‌ها است

زنجان-سرپرست فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی گفت: بی‌تردید اولویت اصلی این فدراسیون توجه به هیأت‌های استانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حیدری قبل از ظهر پنج‌شنبه در مجمع انتخابات هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان زنجان با تاکید بر اینکه تلاش داریم از هیأت‌های استانی که بازوان فدراسیون به شمار می‌روند، حمایت‌های لازم را در حد امکان به عمل آوریم، افزود: این حمایت‌ها باعث خواهد شد تا استان‌ها جایگاه مطلوبی در فدراسیون داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه این فدراسیون تلاش دارد تا کونگ‌فو و هنرهای رزمی ایران را در شورای المپیک آسیا به ثبت برساند، اظهار کرد: برای تحقق این امر به عنوان متولی اولین رشته ورزشی ایران، ۶۴ کشور از پنج قاره تأیید رسمی ارائه کرده‌اند.

این مسؤول با یادآوری اینکه در صورت تحقق این موضوع، کونگ‌فو و هنرهای رزمی ایران قادر خواهد بود در بازی‌های آسیایی دوره بعدی حضور داشته باشد، تصریح کرد: بدون شک حضور در بزرگ‌ترین آوردگاه ورزشی قاره کهن خواسته همه فدراسیون‌های ورزشی بوده و ما نیز تلاش می‌کنیم تا با اخذ مجوزهای لازم به این مهم دست یابیم.

سرپرست فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی در ادامه به موضوعات مختلف از جمله بیمه ورزشی مربیان و نیز اشتغال ورزشکاران اشاره کرد و ادامه داد: موضوع بیمه ورزشی مربیان که از سال‌های گذشته مطرح بوده، در صورت تصویب مجلس و با نگاه حرفه‌ای به این موضوع محقق خواهد شد و اشتغال ورزشکاران نیز با توجه به مصوبه هیأت دولت برای مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و المپیک انجام می‌شود.

حیدری با یادآوری اینکه زنجان جزو استان‌هایی است که در رقابت‌های کشوری نتایج درخوری را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاهی که زنجان در کونگ‌فو و هنرهای رزمی دارد، فدراسیون بنا دارد مبلغی را برای خانه کونگ‌فو زنجان هزینه کند.

گفتنی است، در مجمع انتخابات هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان زنجان، علی حدادیان با کسب ۱۲ رأی از ۱۹ رأی مأخوذه برای چهار سال آینده به عنوان سکان‌دار این هیأت انتخاب شد.

کد خبر 5960270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha