۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳

استاندار فارس در دیدار با وزیر تجارت عمان تاکید کرد؛

شرایط ویژه در شهر سلامت شیراز مهیای سرمایه‌گذاران عمانی است

شرایط ویژه در شهر سلامت شیراز مهیای سرمایه‌گذاران عمانی است

شیراز – استاندار فارس گفت: شرایط منطقه ویژه اقتصادی و شهر سلامت شیراز به ویژه از نظر تأمین زمین و صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری تجار عمانی کاملا مهیا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی ایمانیه بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با قیس بن محمد الیوسف وزیر صنعت عمان که در استانداری فارس برگزار شد گفت: آمادگی داریم که با اتاق بازرگانی عمان نسبت به قبل همکاری جدی‌تری داشته باشیم.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه آمادگی جهش در روابط فارس و عمان در همه زمینه‌ها را داریم اظهار داشت: در نگاه مردم ایران و به ویژه فارس و شیراز کشور عمان و مردم آن مردمانی با اخلاق، با اصالت و انسان‌هایی اهل اعتدال شناخته شده‌اند.

محمد هادی ایمانیه افزود: ما در شیراز تولید دارو، سرم و تجهیزات پزشکی داریم و در ارتباط با تولید دارو و صنایع دارویی نیز آماده همکاری با کشور عمان هستیم.

وی اظهار داشت: با توجه به جمعیت ۵ میلیونی استان فارس و امکانات جغرافیایی این استان و چهار فصل بودن آن، در عرصه‌های کشاورزی، باغداری، گردشگری و مسائل مرتبط با صنعت و معادن استانی پیشرو است و در تمام این امور با هماهنگی و حمایت دولت زمینه همکاری فراهم است.

استاندار فارس گفت: با توجه به میزان علاقمندی مردم کشورمان به کشور عمان و مردمان آن سطح کنونی ارتباطات بسیار اندک است و انتظار می‌رود که در سفر امروز هیأت تجاری عمان به فارس شاهد جهش روابط فارس و عمان در زمینه‌های مختلف همکاری باشیم.

ایمانیه گفت: با توجه به وجود منطقه ویژه اقتصادی و شهر سلامت شیراز، آماده هرگونه همکاری در زمینه تأمین زمین و صدور مجوزها جهت سرمایه‌گذاری عمانی‌ها هستیم.

کد خبر 5960383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha