۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان مطرح کرد؛

ارائه خدمات بیمه تأمین اجتماعی به ۲۳۶ هزار نفر در لرستان

ارائه خدمات بیمه تأمین اجتماعی به ۲۳۶ هزار نفر در لرستان

خرم‌آباد - مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان از ارائه خدمات بیمه تأمین اجتماعی به ۲۳۶ هزار نفر بیمه شده اصلی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، منوچهر گودرزی در نشست با رؤسای شوراهای اسلامی کار لرستان با اشاره به خدمات نوین تأمین اجتماعی و اقدامات توسعه محور این سازمان، اظهار داشت: یکی از اقدامات مثبت تأمین اجتماعی در راستای ارتقای سطح رضایتمندی جامعه تحت پوشش سازمان افزایش سرویس‌ها و خدمات این مجموعه از ۳۰ خدمت به ۵۷ سرویس در سال جاری است.

وی افزود: از دیگر تصمیمات و برنامه‌های سازنده سازمان تأمین اجتماعی اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی است که بر اساس آن دانشجویان، بیمه زنان خانه‌دار و دختران فاقد پوشش بیمه‌ای می‌توانند در زمره بیمه‌شدگان سازمان قرار گیرند و از تسهیلات بیمه‌ای و درمانی تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان، تصریح کرد: بیش از ۸۷ هزار نفر مستمری‌بگیر و ۲۳۶ هزار بیمه شده اصلی در استان تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند که ماهانه ۵۸۰ میلیارد تومان در قالب حقوق به مستمری‌بگیران پرداخت می‌شود و ماهانه ۲۰ میلیارد تومان نیز در قالب ارائه تعهدات کوتاه‌مدت به بیمه‌شدگان در استان هزینه می‌شود.

کد خبر 5960753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha