۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰

مسوول بسیج رسانه استان هرمزگان:

جعل و دروغ پردازی از ترفندهای دشمنان نظام است

جعل و دروغ پردازی از ترفندهای دشمنان نظام است

بندرعباس - مسوول بسیج رسانه هرمزگان جعل و دروغ پردازی را از ترفندهای دشمنان انقلاب و نظام دانست و تاکید کرد: عملکرد دولت مردمی در بخش های مختلف اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد رسول جلالی صبح جمعه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد تبیین، اظهار کرد: دولت مردمی در بخش های مختلف دارای عملکرد بسیار خوبی است که باید برای آگاهی بخشی به مردم اطلاع رسانی شود.

وی یکی از حوزه هایی که نیاز به انعکاس طرح ها و پروژه های آن بیش از دیگر بخش ها احساس می شود، را حوزه مسکن و راه معرفی کرد و افزود: اداره کل راه و شهرسازی که در مهمترین مساله روز کشور یعنی مسکن فعالیت می کند که با حضور دکتر کمالی این بخش با جهش خوبی همراه شده است.

مسوول بسیج رسانه استان هرمزگان از جعل و دروغ پردازی به عنوان یکی از ترفندهای دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نام برد و عنوان کرد: فعالان حوزه رسانه ما در بحث روایت دقیق در جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب و نظام در برابر هجمه رسانه ای دشمن وظیفه سنگینی برعهده دارند.

وی گفت: نشست هم اندیشی امروز در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد تبیین و بیان دستاوردهای دولت مردمی به آحاد مردم شریف و قدردان است.

کد خبر 5960813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha