۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۷

امام جمعه پارسیان:

وضعیت اسکله ها وجاده ها ازتعدد خودروهای شوتی زیبنده جنوب کشورنیست

وضعیت اسکله ها وجاده ها ازتعدد خودروهای شوتی زیبنده جنوب کشورنیست

پارسیان - امام جمعه پارسیان گفت: وضعیت اسکله ها و جاده های شهرها واستانهای جنوبی از تعدد خودروهای شوتی زیبنده کشور مقتدر ایران و دولت مردمی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل نیا در خطبه اول به تفسیر آیه ۳۷ آل عمران( کل ما دخل علیها زکریا المحراب وجده عندها رزقا) پرداخت و به بیان برخی از مقامات دنیایی و آخرتی حضرت زهرا اشاره کرد.

اسماعیل نیا در خطبه دوم ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای محراب خصوصاً شهید دستغیب به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره و بیان داشت: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود با وجود همه خدماتی که به برکت نظام اسلامی به فرهنگ شد ولی باید بگویم حق فرهنگ را ادا نکردیم به تعبیر مقام معظم رهبری فرهنگ مظلوم است به وضعیت بودجه‌ها نگاه کنیم به میزان اهتمام مسئولان به امور مختلف نگاه کنیم مظلومیت فرهنگ پیداست.

حجت‌الاسلام اسماعیل نیا اظهارداشت: برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی هرمزگان تهیه شده باید تمامی برنامه‌ها اقدامات و بودجه‌ریزی‌ها مطابق با آن انجام شود و در تخصیص بودجه برای تحقق آن خساست نورزند تا شاهد رشد و ارتقاء فرهنگ در استان باشیم.

امام جمعه شهرستان پارسیان در بخش دیگر از خطبه تحلیلی از وضعیت خاورمیانه ارائه کرد و بیان داشت: غرب همواره به خاورمیانه نگاه طمع آلود داشته است سال‌هاست بدنبال خاورمیانه جدیدهستند اما جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت اجازه نداد خواب شیرین آمریکا و غرب برای خاورمیانه تعبیر شود.

وی عنوان کرد: همه تحلیلگران می‌گویند ایران و کشورهای مقاومت هارتلند و قلب جهان امروز هستند و غرب آرزوی تصرف آن را به گور خواهند برد. در جنگ اسرائیل علیه مردم مظلوم و مقاوم غزه آمریکا در دادگاه وجدان تمامی بشر محکوم و رسوا شد.

به گفته امام جمعه پارسیان، اسرائیل از درون به خاطر اعتراضات و اختلافات در حال متلاشی شدن است و منگنه انصارالله و نصرالله از بیرون نفس رژیم جعلی و جانی اسرائیل را بند آورده است به زودی فرزندان فلسطینی بر جنازه بی‌جان و متعفن اسرائیل شادی خواهند کرد.

وی افزود: نظم جدید جهانی در این سه ماه بیش از هر زمان دیده شد و خلاصه آن این است که جهان به نفع مستضعفین در حال تغییر است مستکبرین و ظالمان در نظم نوین جهانی هیچ جایگاهی نخواهند داشت.

امام جمعه شهرستان پارسیان در بخش آخر به موضوع ته لنجی اشاره کرد و گفت: دولت مردمی مساله ته لنجی وقاچاق کالاهای مرتبط با آن را حل کند .حدود سه سال از دولت میگذرد حرف فعالان این حرفه و مردم شهرهای ساحلی رابشنوید وترتیب اثر دهید.

وی ابرازداشت: وضعیت اسکله ها و جاده های شهرها واستانهای جنوبی از تعدد خودروهای شوتی زیبنده کشور مقتدر ایران و دولت مردمی نیست.

کد خبر 5960996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha