۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۴

رییس عقیدتی سیاسی ستاد ارتش:

مأموریت موفق ناوگروه ۸۶ یک شاهکار بزرگ بود

مأموریت موفق ناوگروه ۸۶ یک شاهکار بزرگ بود

مشهد- رییس عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گفت: مأموریت موفق ناوگروه ۸۶ یک شاهکار بزرگ بود و می‌توان گفت این مأموریت یک مدال افتخار و شجاعتی بود که نیروی دریایی بر سینه ملت ایران نصب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین صنعت‌پورامیری عصر جمعه در اولین همایش خانواده‌های معظم شهدای نیروی دریایی که در مشهد مقدس و با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: نیروی دریایی پس از انقلاب اسلامی نقطه عطف خود را طی کرد و زحماتی که در گذشته برای آن کشیده شده بود، امروز ارتش جمهوری اسلامی در قلوب ملت جای دارد و استقبال بسیار خوب مردم مشهد پس از نماز جمعه از امیردریادار ایرانی این موضوع را ثابت کرد.

ارتش ما یک ارتش مردمی است

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد ارتش افزود: ارتش ما یک ارتش مردمی است و پشتوانه مردمی دارد و افتخارات آن نیز از مردم است. مأموریت موفق ناوگروه ۸۶ یک شاهکار بزرگ بود و می‌توان گفت این مأموریت یک مدال افتخار و شجاعتی بود که نیروی دریایی بر سینه ملت ایران نصب کرد و اینگونه به آن افتخار می‌کنیم.

وی گفت: در شرایطی که عده‌ای کوچک، غرب گرا و غرب گدا ما را تحقیر می‌کنند و دستاوردهای ما را کوچک می‌شمارند، به فضل الهی و ضمن پذیرش برخی مشکلات از جمله مشکلات معیشتی که دولت در تلاش برای حل آنها است و امیدواریم بتواند این مشکلات را حل کند، انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری داشته است که از جمله آنها افسران مؤمن، متعهد، مجاهد و انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 5961167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha