۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۸:۲۹

سرمربی تیم والیبال مس سونگون عنوان کرد؛

تلاش برای افزایش هماهنگی بین بازیکنان تیم والیبال مس سونگون

تلاش برای افزایش هماهنگی بین بازیکنان تیم والیبال مس سونگون

تبریز - سرمربی تیم والیبال مس سونگون با اشاره به نتایج نزدیک و شکست در ۲ ست مقابل کریمه قم، گفت: بدلیل ایجاد هماهنگی بین بازیکنان و انواع تاکیتک ها چنین نتیجه ای را کسب کردیم.

محمد غیاثی پس از برد ۳ بر ۲ تیمش مقابل کریمه قم در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: با توجه به شروع دور برگشت لیگ دسته یک والیبال تیم‌های شناخت کافی از هم دارند و امروز توانستیم پیروز نهایی میدان باشیم.

سرمربی تیم والیبال مس سونگون ورزقان با اشاره به اضافه شدن یارهای جدید به تیمش، عنوان داشت: درست است بازیکنان تیم کمی آشفته بازی کردند ولی با گذشت زمان تیم اتحاد خود را خواهد یافت.

غیاثی اذعان کرد: هفته بعد بازی بسیار مهمی خواهیم داشت و آشفتگی بازی امروز برایمان بهتر خواهد بود تا نقطه ضعف مان را بشناسیم تا با تمرکز بیشتری بازی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در طول بازی هواداران متحمل استرس بیشتری شدند آیا شما نیز چنین استرسی داشتید؟ یادآور شد: برای ما نیز چنین بود چرا که هر کس علاقه داشته باشد یک تیم برنده میدان باشد تا آخر بازی نگران نتیجه می‌باشد و این استرس در ورزش والیبال بیشتر است.

غیاثی در مورد انتخاب بازیکنان تازه وارد تیمش توضیح داد: بله بازیکنان جدید مورد انتظار من بودند و معتقد هستم لیگ دسته یک در نیم فصل سوپر لیگ می‌باشد ولی در کشورمان چنین نیست یعنی بازیکنان با انتخاب تیم جدید نتایج را در نیم فصل تغییر می‌دهند و ما نیز تنها از بازیکنان آزاد موجود در نیم فصل بهره بردیم.

تیم والیبال مس سونگون ورزقان در هفته سیزدهم لیگ دسته یک مقابل تیم کریمه قم ۳ بر ۲ پیروز میدان شد و ۲۶ امتیازی شده و در رده چهارم جدول جای گرفت.

کد خبر 5961177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha