۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۸:۴۰

با اعلام برگزیدگان؛

اختتامیه مسابقات قرآن کریم ظهر شنبه برگزار می‌شود

اختتامیه مسابقات قرآن کریم ظهر شنبه برگزار می‌شود

بجنورد_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ظهر شنبه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عظیم آسوده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پایان برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد اظهار کرد: چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ظهر امروز، شنبه ۱۸ آذرماه در محل مجتمع داریوش بجنورد و با معرفی برگزیدگان رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی به برنامه‌های پیش بینی شده در اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اشاره کرد و گفت: اجرای تلاوت مجلسی از سوی یکی از قاریان بین‌المللی و همچون سخنرانی حجت الاسلام خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از جمله برنامه‌های اختتامیه مسابقات است.

وی با اشاره به آغاز این برنامه‌ها از ساعت ۱۴ تصریح کرد: محل برگزاری اختتامیه در سالن اجتماعات مجتمع داریوش بجنورد از ساعت ۱۳ پذیرای مردم و علاقه مندان به حضور در اختتامیه این دوره از مسابقات است.

آسوده همچنین از برپایی ایستگاه صلواتی در حاشیه اختتامیه مسابقات خبر داد و افزود: نمایشگاه قرآن و عرضه محصولات مرتبط و همچنین غرفه‌هایی از جمله مهد قرآن ویژه کودکان نیز از ظهر امروز در محل برگزاری اختتامیه در اختیار مردم و حاضران خواهد بود.

وی در انتها گفت: اختتامیه این مسابقات به اعلام برگزیدگان رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل و همچنین حفظ ۲۰ جز در دو بخش آقایان و بانوان می‌پردازد.

کد خبر 5961247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha