۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲

فرماندار ملارد:

احیای بافت فرسوده ملارد نیازمند صدور سند مالکیت است

احیای بافت فرسوده ملارد نیازمند صدور سند مالکیت است

ملارد- فرماندار ملارد گفت: احیای بافت فرسوده ملارد، نیازمند صدور سند مالکیت املاک قولنامه ای است.

به گزارش خبرنگار مهر، جابر کریمی صبح شنبه در نشست با غلامرضا اسحاقی، معاون مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران بر لزوم صدور سند مالکیت املاک قولنامه ای در بافت‌های فرسوده شهرها ملارد و صفادشت تاکید کرد.

فرماندار ملارد در ادامه مشکلات املاک قولنامه‌ای را یادآور شد و گفت: املاک قولنامه‌ای به یک معضل بزرگ در دستگاه‌های اداری و قضائی شهرستان ملارد تبدیل شده که نیاز به تعیین تکلیف دارد.

وی با بیان اینکه بیشترین املاک قولنامه‌ای در بافت‌های فرسوده شهرهای ملارد و صفادشت قرار دارند، گفت: وجود این املاک مانعی برای بازسازی بافت‌های فرسوده شده است.

کریمی ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده استقرار نمایندگی اداره ثبت در بخش صفادشت و صدور اسناد تفکیکی شهرک‌های صنعتی، مسکن مهر و شهرک گل‌ها در جهت بهبود و رضایتمندی شهروندان را خواستار شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست که سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری، مدیران حفاظت و بازرسی ثبت اسناد و املاک استان تهران و مدیر اداره ثبت شهرستان نیز حضور داشتند، در خصوص اعتبار زدایی از معاملات غیر رسمی و قولنامه ای در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بحث و گفتگو شد.

کد خبر 5961436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مظفری IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
      0 0
      لطفا وضعیت حریم صفادشت را هم مشخص کنید