۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰

دستگیری اشرار حسن آباد

دستگیری اشرار حسن آباد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان ناامنی و نزاع دسته جمعی در حسن آباد فشافویه و کشف دوقبضه سلاح ساچمه زن، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی اظهار داشت: در پی وقوع نزاع دسته جمعی در یکی از محلات حسن آباد فشافویه و قدرت نمایی و عربده کشی و تیراندازی با سلاح ساچمه زن بین دو نفر از اراذل و اوباش و مجروحیت ۲ نفر در یکی از روستاهای محدوده حسن آباد فشافویه، رسیدگی به موضوع در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۸ و پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با رصد اطلاعاتی و به کارگیری اقدامات پلیسی ۲ نفر از عاملان اصلی این درگیری شناسایی و با ردزنی تخصصی مخفیگاه آنها در یکی از روستاهای اطراف شناسایی و در عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و از مخفیگاه آنان ۲ قبضه سلاح ساچمه زن و ۴ فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ طرهانی در پایان خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: پلیس حافظ جان و مال مردم بوده و امنیت و سلامت آنان جز مأموریت‌های اصلی سبزپوشان عرصه نظم و امنیت می‌باشد و کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه و حمل سلاح سرد و گرم امنیت مردم را خدشه دار کند با واکنش سخت، قانونی و پشیمان کننده پلیس مواجه شده و از شهروندان نیز انتظار است، با گزارش به موقع هرگونه قانون گریزی، پلیس خدمتگزار را در ارتقای احساس امنیت جامعه یاری رسانند.

کد خبر 5961879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha