۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۳

رییس سازمان صمت ایلام:

۲۳ واحد تولیدی راکد در ایلام فعال شد

۲۳ واحد تولیدی راکد در ایلام فعال شد

ایلام-رییس سازمان صمت ایلام گفت: در سال جاری ۲۳ واحد تولیدی راکد در ایلام فعال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا محمدرحیمی عصر شنبه در جلسه مشترک مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، که به ریاست استاندار ایلام برگزار شد، گفت: یکی از مهم‌ترین راه‌های افزایش تولید و اشتغال، رفع موانع تولید است و تمامی بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط، باید در این راه تلاش خود را به کار گیرند.

وی با بیان اینکه در سال جاری تاکنون، ۲۳ واحد تولیدی راکد و غیرفعال، احیاء یا افزایش ظرفیت داشته‌اند، گفت: بر اساس هدف گذاری‌های انجام شده، تا پایان سال جمعاً ۳۹ واحد تولیدی احیاء یا افزایش ظرفیت خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: اداره‌کل صمت استان، به عنوان دبیرخانه کارگروه مذکور، پس از دریافت درخواست واحدهای راکد و غیرفعال مبنی بر طرح در کارگروه، آنها را ابتدا در جلسات فرعی و با حضور نمایندگان و کارشناسان دستگاه‌های مرتبط، بررسی، و در صورت داشتن شرایط، آن را در کارگروه اصلی و استانی مطرح و نتیجه‌گیری می‌نماید.

رییس صمت استان با مثبت ارزیابی کردن فعالیت اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و نیز، حمایت استاندار محترم و معاون هماهنگی امور اقتصادی ایشان، بیان داشت: آینده روشنی در انتظار رونق تولید و اشتغال در استان می‌باشد.

کد خبر 5962213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha