۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

پاسخ کمیته امداد خراسان‌جنوبی به ۲۳ هزار و ۸۵۷ درخواست مردمی

پاسخ کمیته امداد خراسان‌جنوبی به ۲۳ هزار و ۸۵۷ درخواست مردمی

بیرجند- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای امسال این نهاد تعداد ۲۳ هزار و ۸۵۷ فقره نامه از مبادی مختلف دریافت و به درخواست‌ها پاسخ داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا حسینی صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علی رغم وجود درخواست های زیاد به کمیته امداد خوشبختانه این نهاد در کمترین زمان به درخواست‌های واصله پاسخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تعداد یک هزار و ۲۱۲ درخواست از سامانه سامد (مردم و دولت) به کمیته امداد رسیده است، یادآور شد: همچنین در طی این مدت تعداد ۳۹۲ درخواست از دفتر نماینده ولی فقیه دریافت کرده ایم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی ادامه داد: در مجموع از ابتدای امسال تاکنون این نهاد تعداد ۲۳ هزار و ۸۵۷ فقره نامه از مبادی مختلف دریافت و به درخواست‌ها پاسخ داده شده است.

حسینی گفت: عمده این درخواست‌ها در قالب موضوعات کمک هزینه‌های درمان، تحت حمایت قرار گرفتن، وام قرض الحسنه‌ی کارگشایی و اشتغال، مساعدت بلاعوض بوده است.

وی با اشاره به اینکه برای تحت حمایت قرار دادن افراد شرایط و ضوابط مشخصی در این نهاد وجود دارد و این طور نیست که به صرف اعلام یک درخواست، مقدمات این کار فراهم شود، خاطرنشان کرد: حل مشکلات نیازمندان از مهم ترین رسالت های کمیته امداد امام خمینی است.

کد خبر 5962605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha