۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۰

در عسلویه؛

رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال استان بوشهر برگزار شد

رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال استان بوشهر برگزار شد

بوشهر- آئین آغاز پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال استان بوشهر در عسلویه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان بوشهر در آئین آغاز این رویداد در عسلویه اظهار داشت: پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان بوشهر از ۱۹ تا ۲۱ آذرماه به مدت سه روز در مجتمع شیرینوی عسلویه با حضور بیش از ۱۶۰ نفر از هنرمندان بوشهری، آغاز شد.

عباس احمدی افزود: هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و استعدادیابی ظرفیت‌های نوجوانان و جوانان در راستای کمک به شکوفایی و پیشرفت آنها است.

وی با بیان اینکه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در بخش‌های مختلف دیجیتال است ادامه داد: حضور مربیان خبره در رویداد و انجام مشاوره و تقویت تولیدات شرکت کنندگان، نقطه عطفی است که موجب پرورش افراد شرکت کننده می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه این رویداد در دو بخش استانی و ملی برگزار می‌شود، بیان کرد: این مسابقه در بخش‌های پویانمایی، بازی سازی و نرم‌افزار موبایلی به صورت استانی و ملی است و در بخش کلیپ و پوستر، تنها مرحله استانی دارد.

عباس احمدی اعلام کرد: امسال، پنجمین سال برگزاری این رویداد است که هر ساله ما در بخش‌های مختلف دارای سه گروه نماینده در بخش ملی بودیم اما سال گذشته به دلیل تراکم شرکت کنندگان در مرحله استانی، ظرفیت پذیرش مرحله ملی از استان بوشهر به چهار تیم افزایش یافت.

وی با بیان اینکه محورهای پنجمین رویداد تولید محتوا، امید آفرینی و جهاد تبیین با رویکرد پیشرفت‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و ظرفیت‌های اقتصادی استان است ادامه داد: در سال‌های اخیر ما پس از شناسایی هنرمندان از طریق این رویداد، کارگاه‌های آموزشی مختلفی را در رشته‌های دیجیتال در تمام شهرستان‌ها برگزار کردیم و از این طریق هرساله، ضمن حضور شرکت کنندگان تازه‌نفس، سطح کیفی تولیدات نیز افزایش می‌یابد.

کد خبر 5962704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha