۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۲

ربیس دانشگاه بیرجند خبر داد؛

افزایش ۲ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه بیرجند

افزایش ۲ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه بیرجند

بیرجند- رییس دانشگاه بیرجند از افزایش دو درصدی جذب دانشجو در این دانشگاه نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لامعی صبح یک شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی های فرهنگی و هنری دانشجویان خراسان جنوبی در محل دانشگاه بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید در دانشگاه ها در کنار مباحث علمی به عرصه های فرهنگی و دینی نیز توجه ویژه صورت گیرد.

وی دانشگاه ها را محیطی پویا دانست و تصریح کرد: دوستداران نظام و انقلاب به این محیط نگاه امیدوارانه دارند و دانشجو به عنوان سه قشری محسوب شده که در جامعه نفوذ قوی دارند.

رئیس دانشگاه بیرجند با اشاره به روز دانشجو گفت: روز استکبار ستیزی نماد مقابله و آرمان خواهی دانشجویان ایرانی بوده و امسال در دانشگاه بیرجند برنامه های متنوعی از جمله نشست سخنگوی دولت با دانشجویان برگزار شد و مطالبات دانشجویان بیان شد.

لامعی با بیان اینکه بازدید از خوابگاه های دانشجویی همزمان با روز دانشجو انجام گرفته است، یادآور شد: در پی این بازدید دیدگاه های دانشجویان شنیده و تلاش خواهیم کرد در حد بضاعت مشکلات دانشجویان در این حوزه رفع شود.

وی اضافه کرد: امشب مراسم تکریم از مدال آوران دانشگاه بیرجند برگزار می شود که در واقع این دانشجویان در مسابقات روسیه افتخار آفرینی کرده اند.

رئیس دانشگاه بیرجند با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی های فرهنگی دانشجویان در عرصه های مختلف به مناسبت هفته فرهنگی گفت: فرهنگ موضوع مهمی بوده که در دانشگاه با توجه به رسالتی که بر عهده دارند باید به این امر توجه ویژه شود.

لامعی خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه در بسیاری از دانشگاه ها شاهد کاهش اقبال دانشجویان بوده ایم اما در دانشگاه بیرجند تعداد دانشجویان افزایش ۲ درصدی داشته که این امر نشان از جایگاه علمی این مجموعه است.

کد خبر 5962833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha