آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه به صدا درآمد

آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه به صدا درآمد

منابع عبری زبان اعلام کردند که آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه از جمله صوفا، نیر اسحاق و بیری به صدا درآمده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع عبری زبان اعلام کردند که آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه از جمله صوفا، نیر اسحاق و بیری به صدا درآمده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که مقاومت همزمان با تحرکات نظامیان صهیونیست در اردوگاه جبالیا از این اردوگاه چندین موشک به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک کردند.

منابع فلسطینی از شلیک دو راکت TBGبه سمت نظامیان صهیونیست، همزمان با بالا گرفتن درگیری‌ها در شمال نوار غزه و تلاش صهیونیست‌ها برای پیشروی به سمت اردوگاه جبالیا خبر دادند.

قسام از انهدام یک تانک مرکاوا در شرق شهر خان یونس با موشک یاسین ۱۰۵ خبر داد.

از سوی دیگر سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین نیز از حمله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در محور نتساریم با خمپاره سنگین خبر داد.

کد خبر 5962950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      ضمن سلام متاسفانه یا متن کپی هست یا دقت نشده یا سهوی یا عمدی بجای کشته شدن و یا حتی هلاکت از قتل استفاده شده و این بار دوم است که در متن خبرها این مشکل را میبینم "... و ۶ نفر از آن‌ها از جمله یک افسر را به قتل رساندند" بدون شک بار سوم گزارش ثبت میشود و اطلاع رسانی نمیشود لطفا اصلاح شود