۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۲

امروز صورت گرفت؛

بازدید مدیرعامل صندوق صنایع پیشرفته از شرکت‌های دانش بنیان همدان

بازدید مدیرعامل صندوق صنایع پیشرفته از شرکت‌های دانش بنیان همدان

همدان- مدیرعامل صندوق صنایع پیشرفته کشور از پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان همدان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز یکشنبه محسن نادری‌منش مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور به همراه احمد شانیان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از پارک علم و فناوری و چند شرکت دانش بنیان همدان بازدید کرد.

در ابتدا مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور از پارک علم و فناوری و محصولات شرکت‌های دانش بنیان همدان در این مجموعه بازدید کرد.

محسن نادری‌منش در حاشیه این بازدید با ارزیابی مثبت پارک علم و فناوری همدان اظهار کرد: همدان زیرساخت فیزیکی مناسبی را برای شرکت‌های دانش بنیان ایجاد کرده که گامی بزرگ برای پیشرفت کشور است.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات کشور عنوان کرد: همچنین محصولات شرکت‌های دانش بنیان همدان بی‌نظیر بوده و قابلیت عرضه در سطح ملی و فراملی را دارد که این اتفاق در بعضی از محصولات صورت گرفته است.

وی با اشاره به حمایت ویژه از شرکت‌های دانش بنیان بیان کرد: ما با تمام توان در صندوق مادر تخصصی از تحقیقات علم و فناوری حمایت خواهیم کرد.

بازدید مدیرعامل صندوق صنایع پیشرفته از شرکت‌های دانش بنیان همدان

نادری‌منش خاطرنشان کرد: با پوست و استخوان مشکلات دانش بنیان را درک می‌کنیم و از طریق صندوق حمایت مالی را انجام خواهیم داد.

در بازدید بعدی مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور به سراغ کارخانه تولید قطعات خودرو ساسکو همدان رفت.

عزم جدی همدان در تولید قطعات خودرو بسیار امیدوار کننده است

مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در این بازدید نیز با اشاره به لزوم ورود کارخانه تولید قطعات خودرو ساسکو همدان به بحث صادرات اظهار کرد: محصولات خوبی را تولید می‌کنید که می‌توانید با این ظرفیت به بازارهای بین المللی ورود کنید.

نادری‌منش با اشاره به ورود به تولید قطعات خودروهای برقی بیان کرد: امروز کشور به سمت تولید خودروهای برقی ورود می‌کند و باید بتوانیم قطعات این خودروها را تولید کنیم. که در استان همدان تولید و مونتاژ خودروهای برقی به زودی صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته عنوان کرد: این آمادگی را داریم در این زمینه یاری‌گر شما باشیم.

بازدید مدیرعامل صندوق صنایع پیشرفته از شرکت‌های دانش بنیان همدان

وی با اشاره به نگاه ویژه همدان به صنعت خودرو بیان کرد: خوشبختانه در همدان کارخانه‌های تولیدی خوبی در زمینه تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کنند.

نادری‌منش ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد همدان عزم جدی در بحث تولیدات قطعات خودرو در کشور دارد.

بازار ایمپلنت‌های دندان باید در اختیار شرکت‌های ایرانی باشد

در پایان نیز نادرمنش از شرکت دانش بنیان تولید ایمپلنت‌های دندانی و ملزومات دندان‌پزشکی imb بازدید کرد.

در این بازدید مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با اشاره به رشد چشمگیر ایران در بحث پزشکی بیان کرد: شرکت‌های دانش بنیان همدان به خوبی در بحث پزشکی ورود کرده‌اند و بحث ایمپلنت دندان یکی از نیازهای اصلی کشور است.

بازدید مدیرعامل صندوق صنایع پیشرفته از شرکت‌های دانش بنیان همدان

وی افزود: ما شاهد ورود ایمپلنت از آمریکا، سوئیس، کره و چین هستیم که ورود همدان به ساخت ایمپلنت‌های دندان می‌تواند این واردات را کاهش دهد.

نادری‌منش با اشاره به لزوم توسعه این بخش بیان کرد: حمایت کامل خود را از بحث ملزومات پزشکی اعلام می‌کنیم و در این زمینه در بحث تأمین سرمایه از طریق تسهیلات از این شرکت حمایت خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته عنوان کرد: باید بتوانیم این محصولات را در صنعت پزشکی کشور با اعتمادسازی جا بیندازیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان mbi تولیدات ایمپلنت دندانی نیز در این نشست عنوان کرد: تمام محصولات ما از طریق مهندس معکوس کاملاً ایرانی بوده و نیروی‌های کاملاً بومی نیز این شرکت فعال هستند.

وی عنوان کرد: محصولات ما یک چهارم قیمت‌های وارداتی به دندان‌پزشکان و بازار عرضه می‌شود.

در پایان این سفره یک روزه مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته شرایط همدان را در بحث شرکت‌های دانش بنیان و فناور مطلوب ارزیابی کرد و قول اعطای تسهیلات مناسب و سرمایه در گردش را به مدیران شرکت‌ها داد.

کد خبر 5963016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha