۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۳۵

فرماندار بهاباد:

پیکر یک شهید گمنام در بهاباد تشییع و خاکسپاری می‌شود

پیکر یک شهید گمنام در بهاباد تشییع و خاکسپاری می‌شود

یزد- فرماندار بهاباد گفت: در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، شهرستان بهاباد در بخش مرکزی، میزبان پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا تیموری، ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم استقبال و تشییع و تدفین شهید گمنام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: میزبانی از شهدای گمنام امروز یک وظیفه عمومی است زیرا این شهدا به میدان نبرد رفتند تا دین اسلام پایدار بماند.

وی عنوان کرد: تدفین شهدای گمنام در نقاط مختلف کشور، اقدامی است که باعث ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج معارف معنوی دفاع مقدس و ارزش‌های اسلام و پراکنده شدن عطر و شمیم خوش شهادت در جامعه می‌شود.

تیموری با اشاره به اینکه شهرستان بهاباد نیز میزبان پیکر یکی از این شهدای گمنام است، افزود: مراسم استقبال از شهید گمنام، روز شنبه ٢۵ آذرماه ساعت ۸ صبح در میدان امام حسین بهاباد برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: شهید گمنام علاوه بر حسینیه‌ها و مساجد پیش‌بینی شده، به مدارس این شهرستان نیز منتقل می‌شود و دانش آموزان بهابادی میزبان این شهید گمنام خواهند بود.

فرماندار بهاباد یادآور شد: روز شنبه ۲۵ آذرماه مدارس شهید زینلی، دبیرستان شهید رفیعیان، هنرستان دخترانه کار و دانش الزهرا (س)، دبیرستان پسرانه ابن سینا و مدرسه کوثر احمدآباد و حجاب کریم آباد میزبان این شهید گمنام خواهند بود.

گفتنی است؛ طبق برنامه اعلام شده قرار است این شهید گمنام پس از تشییع در بهاباد به احمدآباد منتقل و در میدان شهید حاج قاسم سلیمانی دفن شود.

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی تشییع و تدفین شهید گمنام در شهرستان بهاباد با حضور فرماندار و معاونان وی، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و بخشدار بخش مرکزی و اعضای کمیته استقبال در فرمانداری بهاباد برگزار شد.

کد خبر 5963114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha