۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۳۹

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

دشمن درصدد تخریب بنیان های مذهبی جامعه است

 دشمن درصدد تخریب بنیان های مذهبی جامعه است

قائمشهر- نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن درصدد تخریب بنیان های مذهبی جامعه است و می خواهد معنویت را کمرنگ کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی معلمی شامگاه یکشنبه در نشست شورای هیئات مذهبی استان با تاکید بر تقویت هیئات مذهبی اظهار کرد: احیای امر اهل بیت و بندگی خداوند رحمان در آیات روایات تاکید شده است.

وی با بیان که احیای امر دین عبادت شمرده می‌شود، ادامه داد: در هر جریانی باید بصیرت و هوشیاری کامل و وافی وجود داشته باشد.

وی با عنوان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا حرکات و جریانات مذهبی را به انحراف بکشد، ادامه داد با محکوم کردن جنایات آمریکایی‌ها و رژیم غاصب اسرائیل ادامه داد: فریاد دفاع حقوق از بشر آنان گوش فلک را کر می‌کند اما شاهد آن هستیم که جنایت‌های زیادی را انجام می‌دهند و هر روز مرتب بر سر مردمان بی‌پناه غزه آتش می‌بارند و آمریکا قطعنامه سازمان موزه ملل را وتو کرده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اظهار اینکه اسرائیل غاصب در حوزه دفاعی مغلوب شده و کم آورده است، گفت: این رژیم منحوس اگر کم نمی‌آورد غزه را بمباران نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه قدرت‌های استکباری همواره می‌خواهند که بر مردم مسلط باشند، افزود: در چنین شرایطی وظیفه و مسئولیت مؤمنین آگاه مضاعف می‌شود.

آیت الله معلمی با عنوان اینکه استکبار و عوامل آن در تلاش هستند تا اجتماعات مذهبی را از معنویت بیندازد، گفت: خوشبختانه ارکان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور و استان در خدمت هیئات مذهبی است و باید معارف بلند اهل بیت در جلسات مذهبی بیان و نشر شود.

دشمن در آشوب‌ها مقدسات دینی را هدف قرار داده بود

نماینده مردم مازندران رهبری با بیان که دشمن در آشوب‌ها و اغتشاشات گذشته مقدسات دینی را هدف قرار داده بودند، افزود: در واقع جنگ جهانی علیه جمهوری اسلامی بوده است.

وی با اظهار اینکه در حال حاضر پشت اسرائیل دولت‌های غربی ایستاده‌اند، گفت: در دوران دفاع مقدس نیز پشت صدام تمام دولت‌های غرب و آمریکا ایستاده بودند.

وی توکل به خدا راز رمز پیروزی و موفقیت جمهوری اسلامی دانست وگفت: دشمن درصد تخریب بنیان اعتقادی مردم است زیرا می‌داند که از کجا ضربه خورده است و می‌خواهند اخلاص معنویت را از جامعه ایرانی سلب کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در استان مازندران مداحان خوبی فعالیت می‌کنند، تقویت جریان‌های مذهبی را ضروری دانست و با اشاره به اینکه امتیاز حضرت امام راحل در بین مراجع تقلید به بصیرت و هوشیاری ایشان برمی‌گردد، افزود: بصیرت حضرت امام ایشان را ممتاز ساخته است.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش روی از جمله خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان به فرمایش حضرت امام رهبری موجب جایگاه تقویت رهبری می‌شود.

کد خبر 5963187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha