۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۹

سرهنگ مافی خبر داد؛

اعتراف متهمان به ۱۵ فقره سرقت از منازل

اعتراف متهمان به ۱۵ فقره سرقت از منازل

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با تلاش ماموران جنت آباد ۲ سارق منزل دستگیر و متهمان به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت اموال و مدارک هویتی از منازل در محدوده جنت آباد و غرب تهران، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳۸ این پلیس قرار گرفت و مأموران با حضور در محل‌های سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارقان و خودرو پراید که متهمان به آن به محل‌های سرقت مراجعه کرده بودند را به دست بیاورند.

این مقام انتظامی توضیح داد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو پراید در تاریکی هوا با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت سوژه‌های خود را انتخاب و با تخریب در منازل وارد ساختمان شده و اموال موجود در پارکینگ و انبارهای ساختمان را سرقت می‌کنند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران افزود: گشت زنی‌های هدفمند آغاز تا اینکه شب گذشته مأموران کلانتری خودرو متهمان را مشاهده و بلافاصله مأموران دستور توقف آن را را اعلام کردند.

وی افزود: در یک عملیات ضربتی خودرو متهمان متوقف و از متهمان تعدادی ساعت مچی، وسایل الکترونیکی و مدارک هویتی مسروقه کشف و همچنین خودرو متهمان توقیف شد.

سرهنگ مافی ادامه داد: با انتقال متهمان به کلانتری، هر ۲ متهم به ۱۵ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف و تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است.

به گفته این مقام پلیسی، تحقیق از متهمان برای کشف جزییات پرونده ادامه دارد.

کد خبر 5964025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha