گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لبنان؛

مراسم باشکوه تشییع سه شهید حزب‌الله+ فیلم

مراسم باشکوه تشییع سه شهید حزب‌الله+ فیلم

مراسم تشییع پیکر سه تن از شهدای مقاومت اسلامی حزب الله لبنان روز گذشته با حضور گسترده لبنانی‌ها برگزار شد.

خبرگزاری مهر- گروه بین الملل: عصر روز گذشته صدها نفر از مردم جنوب بیروت سه شهید حزب الله را که در روزهای اخیر در منطقه قنیطره سوریه به شهادت رسیده اند تشییع کرده و در گلزار شهدای روضه الحوراء در بیروت به خاک سپردند.

مراسم باشکوه تشییع سه شهید حزب‌الله+ فیلم

حضور پرتعداد مردم در این مراسم به قدری بود که به دلیل ازدحام جمعیت، خیابان های اصلی منطقه ضاحیه بیروت با مشکل ترافیک سنگین روبرو شد.

مراسم باشکوه تشییع سه شهید حزب‌الله+ فیلم

خبرنگار اعزامی مهر نیز در این مراسم باشکوه شرکت کرده و ضمن پوشش مراسم به میان حضار رفته تا با آنها گفت و گویی داشته باشد.

مراسم باشکوه تشییع سه شهید حزب‌الله+ فیلم

یکی از حضار در این مراسم تشییع که خود از آوارگان روستاها مرزی میان لبنان و سرزمین های اشغالی است، در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: ما در این کشور پایدار خواهیم ماند، کجا باید برویم؟ اسرائیل هرکاری بکند ما این سرزمین را ترک نخواهیم کرد من هنگام بمباران ها نترسیده بودم الان هم از برگشت ترسی ندارم اگر اجازه بدهند برمی‌گردم. اینجا خاکی است که ما در آن رشد پیدا کردیم فرزندان ما هم پرورش یافته همین مکتب هستند. زیرا از وقتی به دنیا آمده ایم اسرائیل همین‌گونه بوده است و دشمن ما بوده الان هم فرزندان‌مان را بر اساس همین خط مقاومت تربیت می کنیم زیرا مقاومت در خون و جان ما است.

وی افزود: من یک پسر دارم و وقتی به ما گفتند تک فرزندان نمی توانند عضو مقاومت باشند بسیار ناراحت شدم. وقتی پسرم به دنیا آمد از خدا خواستم که وارد این خط شود زیرا این مسیر درست است. وقتی بدانی که فرزند یا برادرت در این مسیر است دیگر نخواهی ترسید زیرا این مسیر حق است. ما همراه مقاومت هستیم ما الان در بیروت هستیم اما اهل روستاها مرزی در جنوبیم از روستاهای شهید پرور به سید حسن و سید علی سلام و درود می فرستم. جان و فرزندان هر آنچه داریم را فدای‌شان می کنیم اسرائیل هرکاری بکند ما نمی ترسیم!

مراسم باشکوه تشییع سه شهید حزب‌الله+ فیلم

یکی دیگر از جوانان حاضر در این مراسم در گفت و گو با خبرنگار اعزامی مهر گفت: دشمن صهیونیستی هرروز با هدف قرار دادن بیمارستان ها و کشتار کودکان و مردم بی‌گناه ثابت می کند که از خانه عنکبوت سست تر است!

وی افزود: به هرقطره خونی که بر خاک ما می ریزد هر قطره خونی که از شهدا می ریزد افتخار می کنیم و همین خون‌ها انگیزه ای است برای ده‌ها نفر دیگر تا اسرائیل را از بین ببریم و مسجد الاقصی را آزاد کنیم و از تمام مستضعفان در این کشور ها دفاع کنیم همان‌طور که علمای ما می گویند آنها رو به زوال می روند و به امید خدا اسرائیل به زودی از بین خواهد رفت.

کد خبر 5964043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • M IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      0 0
      اسرائیل کثیف و آمریکا ی جنایت کار در جنگ و صلح شکست نمی خورد،، ما دنبال جنگ نیستیم پیروزی مقاومت وشکست اسرائیل را میخواهیم این جوری اسرائیل شکست نخواهند خورد، حمله با چند موشک آمریکا فرار نخواهد کرد باید جدی مقاومت وارد میدان گردد حریف ازمیدان بدر شود اما جنگ نه امکان ندارد، این سیاست از نظر من کارا