۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۲

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان:

توجه به قشر جوان و نوجوان ضروری است

توجه به قشر جوان و نوجوان ضروری است

سنندج-مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: جوانان و نوجوانان از جایگاه بالایی در جامعه برخوردار هستند و توجه به این قشر از امیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی پیش از ظهر سه شنبه در اجلاسیه استانی مدیران تشکل‌های فعال تعلیم و تربیت که با حضور جوانان و نوجوانان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: این حضور در میان نوجوانان منشأ خیر و برکت است و انتظار می‌رود برگزاری این اجلاسیه آغازی برای یک حرکت پر خیر و نیک در میان قشر جوان و نوجوانان باشد.

وی افزود: کردستان به تعبیر مقام معظم رهبری رهبر سرزمین مجاهدت‌های خاموش بوده و هست و حوادثی که سال گذشته در کشور و در استان کردستان به صورت خاص اتفاق افتاد ضرورت توجه هرچه بیشتر به قشر نوجوان را مورد توجه قرار داد.

حجت‌الاسلام رازیانی تاکید کرد: ویژگی مشترک همه مسؤولان بنیاد ملی نوجوان دغدغه کار با جوان و نوجوانان است و فعالیت تربیتی که با این قشر دارند ویژگی مهم همه آنها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطر نشان کرد: امیدواریم با همت بنیاد ملی نوجوان و با بهره جستن از برنامه‌های این بنیاد در میان جوانان و نوجوان امروز یک هم عهدی صورت بگیرد و این آغاز یک مسیر جدید و روند مثبت در جهت تربیتی باشد و منشأ خیر و برکت برای جوانان و نوجوانان استان کردستان باشد.

کد خبر 5964466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha