۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵

امام جمعه شاهرود:

گرانی‌های بی‌توجیه در شاهرود/ مسوولان به فکر مردم باشند

گرانی‌های بی‌توجیه در شاهرود/ مسوولان به فکر مردم باشند

شاهرود- امام جمعه شاهرود ضمن انتقاد از برخی گرانی های بی توجیه مانند کپسول گاز، گفت: چرا مسوولان در آستانه انتخابات کارهایی می کنند که صدای مردم را در می آورد؟

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی پیش از ظهر سه شنبه در نشست شورای اداری شاهرود به میزبانی فرمانداری ضمن اشاره به نامه حضرت علی (ع) به مالک درباره مملکت داری، تاکید کرد: یکی از نکاتی که حضرت در این نامه مورد تاکید قرار می‌دهند این است که باید مسؤولان اداره امور، مراقب معاونان و زیردستان خود باشند تا خیانتی صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در کنار اینکه بخش‌های نظارتی مانند بازرسی و حراست وجود دارند باید چشم نظارت خود را نیز تقویت کند، افزود: مسؤولان اگر می‌خواهند دستگاه زیر نظرشان سلامت باشد، باید رصد درستی داشته باشد.

امام جمعه شاهرود با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و همچنین خبرگان رهبری، تاکید کرد: مشارکت یکی از مهمترین نکاتی است که باید در سال جاری مد نظر قرار داد.

امینی گفت: از ائمه جمعه و جماعات، هیأت‌ها، مداحان و صاحبان تریبون و … انتظار است که اهمیت مشارکت را بیان کنند و این امر نیز صورت می‌گیرد اما مسؤولان اداری هم باید دقت داشته باشند که در این روزگار، خدمت روان و تسهیل گری برای امیدواری مردم اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه نقدهایی به گرانی‌های بی توجیهی داریم که مثال آن کپسول گاز است، افزود: چرا ما در آستانه انتخابات شاهد چنین رخ دادهایی هستیم؟ اگر قرار است یارانه‌ای برداشته شود باید مردم توجیه شوند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه کپسول گازی که ۶۰ هزار تومان قیمت دارد چرا در آستانه انتخابات باید ۴۰۰ هزار تومان شود؟ گفت: این چه تدبیری است که مسؤولان صورت داده‌اند؟ اگر قرار است کاری انجام شود چرا مسؤولان قبل از آن به مردم اعلام نمی‌کنند؟

امینی با بیان اینکه برخی کارها مردم را نگران می‌کند، ابراز کرد: اگر قرار است پولی از مردم گرفته شود، می‌بایست توجیه باشند چرا که مردم باید بدانند پول را به چه دلیل می‌دهند اما برخی مسؤولان در آستانه انتخابات کارهایی می‌کنند که صدای مردم درآمده و به دفتر ائمه جمعه، به شکایت مراجعه می‌کنند.

کد خبر 5964619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha