۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شمیرانات خبر داد؛

دستگیری شکارچی غیرمجاز و کشف گوشت «کل وحشی» در شمیرانات

دستگیری شکارچی غیرمجاز و کشف گوشت «کل وحشی» در شمیرانات

شمیرانات- سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شمیرانات از دستگیری شکارچی غیر مجاز در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی خبر داد و گفت: طی بازرسی علاوه بر کشف سه قبضه سلاح مقادیری گوشت«کل وحشی»کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امامعلی یگان زاده چیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری شکارچی غیر مجاز و کشف گوشت «کل وحشی» در شمیرانات خبر داد و گفت: مأمورین یگان اجرایی این اداره روز گذشته در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر شنیدن صدای گلوله، در ارتفاعات منطقه حفاظت شده البرز مرکزی، بلافاصله به محل اعزام و در بررسی محل یک لاشه کل وحشی را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه علیرغم کمین نا محسوس محیط بانان شکارچی غیرمجاز از محل متواری شد، افزود: پس از ردگیری خودروی شکارچی و اخذ دستور قضائی برای تفتیش خودرو و ورود به منزل شکارچی، مأموران اجرایی به همراه نیروهای انتظامی فشم در بازرسی انجام شده، ۳ قبضه اسلحه به همراه خشاب و فشنگ، یک عدد دوربین چشمی و مقادیر قابل توجهی گوشت کل وحشی کشف و ضبط کردند.

یگان زاده عنوان کرد: متخلف پس از پرداخت ضرر و زیان وارده به محیط زیست ناشی از شکار غیر مجاز کل وحشی و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 5964652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناصر IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      1 0
      شمارابخدا چی میخوای ازحیوانهآی زبون بسته شکار مال قدیم بود
    • علی IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      1 0
      یه عده ادم ... اگه دنبال گوشتی خب برو گوسفند بخر کباب کن بخور برا چی حیوانه زبون بسترو اینجوری میکشی و...