مقام امنیتی یمنی:

عملیات نیروهای مسلح علیه دشمن صهیونیست ادامه دارد

عملیات نیروهای مسلح علیه دشمن صهیونیست ادامه دارد

معاون امور دفاعی و امنیتی نخست وزیر پیشبرد امور در یمن از تدام اقدام نظامی یمن علیه رژیم صهیونیستی با توجه به ادامه جنگ این رژیم علیه غزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، جلال الرویشان معاون امور دفاعی و امنیتی نخست وزیر پیشبرد امور در یمن گفت: در سایه تداوم جنگ و محاصره غزه، امکان ندارد که یمن از عملیات علیه دشمن صهیونیست دست بردارد.

وی افزود: نیروهای مسلح یمن امکانات و اطلاعاتی در اختیار دارند که آنها را قادر می سازد که همه هشدارهای خود را اجرایی کنند.

الرویشان در ادامه با اشاره به گسترش دامنه اقدامات نیروهای مسلح یمن در حمایت از مردم غزه و مقاومت آن، بیان کرد: تا زمانی که جنگ و محاصره غزه از سوی دشمن صهیونیست وجود دارد، اقدامات نظامی یمن نیز روند صعودی به خود خواهد گرفت.

پیش از این نیز، ضیف الله شامی، وزیر اطلاع رسانی دولت پیشبرد امور در یمن اعلام کرد: تصمیم منع عبور کشتی‌ها به سمت رژیم صهیونیستی به مثابه وتویی در برابر وتوی آمریکا در قبال توقف جنگ غزه است.

وی افزود: ملت یمن در فعال کردن اهرم‌های فشاری که در اختیار دارد در برابر سیاست‌های حمایت گرانه آمریکا از رژیم صهیونیستی درنگ نخواهد کرد.

کد خبر 5964913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha